AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #1 Skrevet 9. desember 2023 Hun spurte hva arret på skuldrene kom av. Jeg svarte bare at vi kan snakke om det en annen gang. Hun så sikkert flere arr etter risp med kniv. Jeg er redd for å forklare da det beskriver en annen mann enn den jeg har vært de siste tredve årene. Ja, for å snakke om sånne ting krever også at man snakker om en hel situasjon inkl egen vold i selvforsvar. Og det har til tider vært utfordrende og ganske ekstremt. Vi snakker om lovlig vold, militært og sivilt. Uansett, mange kvinner blir engstelige hvis de i det hele hører at en mann er i stand til å bruke vold. Det er synd! Mange kvinner synes det er sammenfallende å kunne bruke vold med manglende empati. Anonymkode: b4967...066
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #2 Skrevet 9. desember 2023 De tror jo sikkert det er selvskadingsarr.. Anonymkode: 04589...768 2 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #3 Skrevet 9. desember 2023 Og med så mange som sliter psykisk etter militærtjeneste ville jeg nok selv vært varsom. Anonymkode: 04589...768 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #4 Skrevet 9. desember 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: De tror jo sikkert det er selvskadingsarr.. Anonymkode: 04589...768 Hadde tenkt selskadingsarr jeg også. Spesielt når vedkommende sier "han ikke vil snakke om det". Anonymkode: d0b97...855 6 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #5 Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Og med så mange som sliter psykisk etter militærtjeneste ville jeg nok selv vært varsom. Anonymkode: 04589...768 Jeg sliter ikke. Det er rett og slett bare beskrivelsen av ekstrem vold som skremmer masse damer. Derfor, en annen gang... Anonymkode: b4967...066
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #6 Skrevet 9. desember 2023 Lovlig vold med kniv finnes ikke så her er det noe du lyver om. Anonymkode: e91d8...85f 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #7 Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg sliter ikke. Det er rett og slett bare beskrivelsen av ekstrem vold som skremmer masse damer. Derfor, en annen gang... Anonymkode: b4967...066 Jepp hvis du er voldsmann som har likt å sloss med ymse knivbærere er det naturligvis er rødt flagg for kvinner. Menns vold mot kvinner er større sjanse å dø av enn kreft,malaria,trafikk ulykker og aids TIL SAMMEN. Og 1 av 10 kvinner i Norge utsettes for grov partnervold. Ingen blir skremt av noen som har trent MMA men vær ærlig med deg selv og andre , man blir ikke kutta med kniv i en lovlig og kontrollert setting. Aldri. Noen gang. Noe sted. Ikke skyld på militæret. For noe piss Anonymkode: e91d8...85f 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #8 Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Lovlig vold med kniv finnes ikke så her er det noe du lyver om. Anonymkode: e91d8...85f Gjør noe med leseforståelsen din. Jeg har aldri benyttet våpen ulovlig, og arrene mine kommer av andre som har brukt ulovlig vold. Jeg lyver kun om størrelsen på pikken; Dette handler om dating! Anonymkode: b4967...066
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #9 Skrevet 9. desember 2023 Hvis det er knivarr hadde jeg tenkt rusmiljø, bare junkies som surrer rundt med kniv som de bruker på hverandre. Anonymkode: 2ecbc...822 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #11 Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gjør noe med leseforståelsen din. Jeg har aldri benyttet våpen ulovlig, og arrene mine kommer av andre som har brukt ulovlig vold. Jeg lyver kun om størrelsen på pikken; Dette handler om dating! Anonymkode: b4967...066 Jeg har ikke påstått at du har brukt våpen ulovlig. Er du kutta med kniv i skulderen sier det seg selv at noen andre har gjort det men siden du omtaler det som "egen vold", "ekstrem vold" og "til tider ganske ekstremt" så er det også åpenbart at det ikke er snakk om en enkelthendelse hvor du ble uskyldig rana og angrepet. I det tilfellet hadde det heller ikke vært skammelig for deg å fortelle hva som hadde skjedd om noen spør, og du hadde ikke vært redd for å bli dømt som en voldelig person som du sier "beskriver en annen mann enn den jeg er nå". Og det er du selv som i tråden forsvarer volden du forteller om med AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi snakker om lovlig vold, militært og sivilt. Anonymkode: b4967...066 Men det stemmer ikke overens med at du har vært i mange/flere ekstreme voldsepisoder blandt annet der en eller flere parter har brukt kniv. Anonymkode: e91d8...85f 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #12 Skrevet 9. desember 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Hun spurte hva arret på skuldrene kom av. Jeg svarte bare at vi kan snakke om det en annen gang. Hun så sikkert flere arr etter risp med kniv. Jeg er redd for å forklare da det beskriver en annen mann enn den jeg har vært de siste tredve årene. Ja, for å snakke om sånne ting krever også at man snakker om en hel situasjon inkl egen vold i selvforsvar. Og det har til tider vært utfordrende og ganske ekstremt. Vi snakker om lovlig vold, militært og sivilt. Uansett, mange kvinner blir engstelige hvis de i det hele hører at en mann er i stand til å bruke vold. Det er synd! Mange kvinner synes det er sammenfallende å kunne bruke vold med manglende empati. Anonymkode: b4967...066 Hvor ulogisk er det da? Om du ikke vil snakke om det, er sannsynligheten for at det er selvskading eller påført av en mann mye større enn militær treningsskade. Hvordan kan en sånn forklaring være noe du er redd for? Ved å tie, har hun jo allerede gjort seg opp den meningen du vil unngå at hun gjør seg. Anonymkode: b6021...114 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #13 Skrevet 9. desember 2023 Jeg har familie og venner som har tjenestegjort og har arr, fysiske men ikke psykiske - og ingen av de liker å snakke om det fordi folk flest ikke er i stand til å skjønne de har ikke forutsetning for å sette seg inn i eller forstå hva det dreier seg om. Jeg skjønner at TS svarer som beskrevet og jeg ser at svarene her også vitner om den samme manglende mentale kapasiteten mine beskriver i møte med folk.. Anonymkode: 02339...591 1
BobbySocks Skrevet 9. desember 2023 #14 Skrevet 9. desember 2023 Hvor fikk du de da? «Jeg ble knivstukket i militæret». Ingen kvinne blir bestyrtet av det. 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #15 Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har familie og venner som har tjenestegjort og har arr, fysiske men ikke psykiske - og ingen av de liker å snakke om det fordi folk flest ikke er i stand til å skjønne de har ikke forutsetning for å sette seg inn i eller forstå hva det dreier seg om. Jeg skjønner at TS svarer som beskrevet og jeg ser at svarene her også vitner om den samme manglende mentale kapasiteten mine beskriver i møte med folk.. Anonymkode: 02339...591 Godt beskrevet! Jeg ønsker ikke å skremme damer med detaljer fra mine år som dørvakt. Klart jeg i løpet av noen år ble angrepet av div stikkvåpen, men heldigvis ikke skudd. Anonymkode: b4967...066
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #16 Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Godt beskrevet! Jeg ønsker ikke å skremme damer med detaljer fra mine år som dørvakt. Klart jeg i løpet av noen år ble angrepet av div stikkvåpen, men heldigvis ikke skudd. Anonymkode: b4967...066 Ah så nå er det plutselig dørvakt, og ikke militæret og ikke ulovlig vold og EGEN vold. Sorry ass, kjøper ikke den! Hadde det vært arr etter jobb som dørvakt hadde det vært en enkel og skamløs ting å si til en date som spør "Nei jeg jobba som dørvakt i noen år og det var det litt av hvert" Ferdig. "Okei" svarer dama. Nytt tema . Men frykten din er å bli dømt som voldsmann og "en du ikke er lenger" så her er det mye du ikke er ærlig om Anonymkode: e91d8...85f 6 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #17 Skrevet 9. desember 2023 Virker som om du tester ut ulike forklaringer her, TS. Sikkert for å prøve å komme opp med en historie som er troverdig nok til at damer vil tro på deg. Anonymkode: dc173...4bf 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #18 Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg sliter ikke. Det er rett og slett bare beskrivelsen av ekstrem vold som skremmer masse damer. Derfor, en annen gang... Anonymkode: b4967...066 Det er nettopp det du gjør, selv om du nekter å innrømme det. Søk hjelp av profesjonelle, ikke på kg. Anonymkode: c83ba...d19 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #19 Skrevet 9. desember 2023 Selvsagte blir folk skremt av arr du ikke vil snakke om. Da må andre gjette på hva du har vært uttatt for eller innblandet i. Anonymkode: ed8d2...29d 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #20 Skrevet 10. desember 2023 Det høres ut som at du har mye skam knyttet til fortiden din, og hadde hatt veldig godt av å snakke med noen om den. Anonymkode: 43588...36f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå