AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #1 Del Skrevet 9. desember 2023 Har kjøpt ferdigstekt ribbe på Meny. Den har ligget flere timer i kjøleskapet, med posen åpen, for å ikke bli sur. Skal lage middag nå. Hvor mange grader og tid ca? Har Airfryer og stekeovn uten varmluft, men med under og overvarme. Tips? Anonymkode: 41969...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 9. desember 2023 #2 Del Skrevet 9. desember 2023 180 grader i airfryer… i mellom 5-10 min, følg med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #3 Del Skrevet 9. desember 2023 Eller en 20 min i 180 over og under varme hår og Anonymkode: ec039...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #4 Del Skrevet 10. desember 2023 Takk. Jeg brukte 140 grader 15 min i airfryer. Ble litt småtørr. Jeg skal varme opp resten i dag og vil da prøve 180 grader 5 min, som foreslått. Syntes ribba var litt smakløs. Fint kjøtt, men lite smak. Saltet og pepret litt ekstra, men manglet fortsatt smak.. Forslag? Ts Anonymkode: 41969...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå