AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #1 Skrevet 9. desember 2023 Hei! Jeg har over en periode på 2-3 år brukt atarax mot angst uregelmessig. Oftere i dårligere perioder. Iløpet av disse årene har jeg strevd mye med at jeg veldig ofte får feber og muskelsmerter og da er det kun disse symptomene, og ikke sammen med luftveissymptomer. Jeg har gått til legen flere ganger og tatt masse blodprøver. Alle kommet tilbake normale. Vi har lenge prøvd å finne ut hvorfor jeg får feberepisoder så ofte. De siste månedene har jeg registrert feber minst 8 ganger bare iløpet av en måned. Da kan det gå flere dager uten feber for så å komme tilbake igjen. Jeg har lest at mindre vanlige bivirkninger på atarax kan være feber, men jeg synes det virker rart. Derfor lurer jeg på om det er noen andre som har opplevd det samme? Kan det være atarax som gjør at jeg får feber? Jeg kan ikke huske å ha hatt så ofte feber før jeg begynte på de tablettene Anonymkode: da604...f38
Mammatiltogutter21 Skrevet 25. september 2024 #2 Skrevet 25. september 2024 Hei ! Jeg googlet akkurat muskelsmerter og atarax . Fikk dem akkurat som sovetabletter , og etter kun et par dager har jeg vondt i ryggen , nakken og begge armene 😅 ikke feber da …
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå