AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #1 Skrevet 9. desember 2023 Jeg ble dumpet for en annen, og de har oppført seg som at det var beste avgjørelsen han har tatt. Han har behandlet henne mye bedre enn meg. Vi kuttet all kontakt. Likevel hører jeg fra han med ujevne mellomrom, selv om vi har NULL med hverandre å gjøre. Jeg har aldri sendt han så mye som en melding etter sviket. De har vært sammen i 1,5år, og etter cirka et halvt år sendte han litt diverse meldinger før det ble stille igjen. Det er aldri noe viktig, bare dumme påskudd for å sende melding. Så gikk det lang tid, og nå har jeg hørt fra han flere ganger igjen. Plutselig en melding der, en snap i fylla, en like på instagram osv. Noen som har noen anelse om hva faen han vil? (Jeg kommer uansett ikke til å høre fra meg eller ha noe med han å gjøre igjen) Noen som har lignende erfaringer? Anonymkode: 9b6f5...536
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #2 Skrevet 9. desember 2023 Han vil holde deg på gress, sånn i tilfelle. Anonymkode: 3425b...000 6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #3 Skrevet 9. desember 2023 Holde deg varm, i tilfelle. Han har jo alt vist at han søker andre selv om han er i et forhold. Ikke svar, eller bare blokker han. Møter du på dem, kan du jo si at han må slutte å sende deg meldinger i fylla. Anonymkode: 4c753...0c2 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #4 Skrevet 9. desember 2023 Han vil ha bekreftelse på at han fortsatt har makt over deg, at du fortsatt vil ha han eller liker han. Neste gang tar du opp samtalen eller tar screenshot og skriver "har ikke du dame? Hvorfor tar du kontakt med meg?" Så kommer han til å skrive noe som "joo hehe.. Men... hun trenger ikke vite noe da.tenker fortsatt på deg" Så sender du det til dama hans Ikke la deg sjarmere Anonymkode: c9bc9...724 1 2
Andro Skrevet 9. desember 2023 #5 Skrevet 9. desember 2023 Han vil ha en på reservebenken; en han kan pule når hun er opptatt. Du gjør helt rett i å ikke svare. Han behandler ikke henne annerledes enn deg. Folk viser bare det beste utad. Han bedrar henne. Du er helt sikkert ikke den eneste han melder. 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #6 Skrevet 9. desember 2023 Han vil ha bekreftelse. Han er nok typen som aldri blir fornøyd med partneren han er sammen med, hun er en selvfølge så da må han hige etter noe mer. Anonymkode: b61e8...dda 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #7 Skrevet 9. desember 2023 Plis, vær bedre enn dette, ikke bry deg om han eller svar han, slett han. Anonymkode: 604df...d9a 1 1
Virrevirrevapp Skrevet 9. desember 2023 #8 Skrevet 9. desember 2023 Han vil bare ha egoboost. Ignorer eller blokker ham.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #10 Skrevet 11. desember 2023 Lar meg ikke sjarmere. Han sier ikke noe sjarmerende. Han fremsto aldri som typen til å være utro heller, og har ikke gjort særlig innsats. Det er små brødsmuler av kontakt. Fatter ikke hva han vil Anonymkode: 9b6f5...536
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #11 Skrevet 11. desember 2023 33 minutter siden, AnonymBruker said: Lar meg ikke sjarmere. Han sier ikke noe sjarmerende. Han fremsto aldri som typen til å være utro heller, og har ikke gjort særlig innsats. Det er små brødsmuler av kontakt. Fatter ikke hva han vil Anonymkode: 9b6f5...536 Han vil føle seg attraktiv. Det var slik han endte med å være utro, og det er det han prøver seg på nå. Dårlig selvbilde og lite moral, knall kombo Anonymkode: 4ab56...0ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå