AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #1 Skrevet 9. desember 2023 Ja som det står. Hvilke regler, og retningslinjer har dere? Hos oss er det flere som er blitt av seg selv. Vi ber ikke om at den andre skal kle seg som en spesifikk person. Det er og lov til å si nei, til alt. Vi stiller heller ikke noe som kan oppleves som et ultimatum. Typ, om du tar på deg X-antrekk så skal jeg ta på meg Y-antrekk Men har mer spesielle stiler, tidsepoker og scenarier vi liker. Men vi kan selvsagt ane litt hva hverandre liker. Som da min kone kom inn på soverommet i linserk, med håret flettet i hytt å pine som en skjoldmøy. Hun hadde nok en anelse. Hun likte også at jeg kjøpte skinnvest, med mc patcher på og sorte jeans. Jeg hadde en anelse,som viste seg å stemme. Anonymkode: b044f...fe5
Fioljenta Skrevet 9. desember 2023 #2 Skrevet 9. desember 2023 Det er egentlig en stund siden forrige rollespill, men vi har prøvd mye rart. Reglene er alltid at vi fortsatt er oss to, men i en annen setting og med andre personligheter. Og begge har selvsagt alltid vetorett hvis leken går i en retning vi ikke liker! (Jeg husker f.eks. en gang jeg stoppet leken fordi jeg følte at han utnyttet meg - litt vel stor innlevelse fra min side der...) Noen ganger var det jeg som fant på alt (f.eks. da han fikk en lapp hvor det stod noen instrukser om at attraktiv medstudiner ville ringe på døra for å få hjelp med en oppgave.) Andre ganger blir vi enige om de store linjene, men finner på ting underveis (f.eks. da vi avtalte å møtes på cafe for en «blind date» og alt vi hadde avtalt var at vi begge var ute etter en partner.) Mye moro! Jeg har samlet en haug forslag her. Tror jeg må foreslå et scenario for mannen her igjen…
Gjest Mr. Ron Skrevet 9. desember 2023 #3 Skrevet 9. desember 2023 Vi liker også rollespill. I starten var det jeg som var regissør for ulike roller/temaer. Det kunne være ulike yrker, personligheter som vi gikk inn i. Vi hadde blant annet en slags «sexdate» i en bålhytte på en tursti, der fruen hadde fått i oppgave å be meg komme å treffe henne for å bli befølt. Det var litt i grenseland hva hun turte, men det var en heftig opplevelse. Vi vet sånn noenlunde hvor våre grenser går, så vi (hun) sier i fra hvis det blir for drøyt. Etter vi startet så fikk også hun en god del ideer (hun er mer spontan), så jeg kunne risikere å møte henne i døren etter jobb utkledd i uniform og med pisk i hånden, så da var det bare å følge hennes ordre. Nå har vi hatt en lite pause fra rollespill (egentlig ikke) - da vi har hatt noen andre roller å spille som har vært nok spennende å være i. Vi snakket her om dagen om å ta opp aktiviteten igjen. Har noen nye ideer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå