Gå til innhold

Julegave til fattige familier! TIPS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så vanskelig å kjøpe julegave til noen man ikke vet noe om.

Skal kjøpe til en jente på 14 år. Hva ville du kjøpt? Hva er en fin gave når man ikke vet noen ting om barnet annet enn kjønn og alder?

Anonymkode: a1b30...aea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gave til 14 åring, sminke. 

Skrevet

Gavekort på starbucks, sminke, vippetang,, hvit polo-T-skjorte ,  CeraVe ansiktskrem og rens, 

Anonymkode: 39212...3e1

Skrevet

Gavekort på H&M?

Anonymkode: 0383c...7d7

• Liker 3
Skrevet
Helene skrev (56 minutter siden):

Gave til 14 åring, sminke. 

Ikke alle bruker sminke så ville heller gått for gavekort tror jeg 

Skrevet

Når jeg leser kommentarene så bare vet jeg at jeg hadde mislikt alle de gavene da jeg var 14 heh... hadde heller gått for gavekort, for folk er så individuelle.

Anonymkode: 9e5e9...7f4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Når jeg leser kommentarene så bare vet jeg at jeg hadde mislikt alle de gavene da jeg var 14 heh... hadde heller gått for gavekort, for folk er så individuelle.

Anonymkode: 9e5e9...7f4

Min datter hadde mislikt disse gavene også. De er jo så forskjellige i den alderen. Gavekort er ikke dumt!

TS

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er så vanskelig å kjøpe julegave til noen man ikke vet noe om.

Skal kjøpe til en jente på 14 år. Hva ville du kjøpt? Hva er en fin gave når man ikke vet noen ting om barnet annet enn kjønn og alder?

Gavekort på h&m

Anonymkode: 82e8e...b11

Skrevet

Gavekort. Men ikke på hm. Hadde valgt noe som de kanskje ellers ikke har råd til (så mye). Spørs jo på din budsjett også. 

Anonymkode: e7f83...e1c

• Liker 2
Skrevet

Gavekort på klesbutikk eller kino. 

Anonymkode: 589cb...d3c

• Nyttig 1
Skrevet

Gavekort på kjøpesenter eller kino hadde jeg gått for. Ikke på spesifikke butikker. Jeg har 1 jente som hadde elsket å få sminke osv en en som hadde blitt kjempe skuffet.

Anonymkode: 39a10...a8c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Gavekort på et kjøpesenter.

Anonymkode: e66ad...b17

• Liker 1
Skrevet

Gavekort på Normal eller kjøpesenter.

Anonymkode: 720ff...5c6

• Nyttig 1
Skrevet

Ikke gå for gavekort på kjøpesenter, det kan alt for lett bli tatt inn i familiens økonomi (f.eks til å handle mat). Syns gavekort på HM var en god ide, da er det mulig å kjøpe både klær, hårstash, kosmetikk og sminke. 400 er ikke så mye, men på HM kan man få en del for pengene, spesielt når det er salg etter jul.

Anonymkode: 21d0c...7d0

• Liker 1
Skrevet

Pakke med deo og parfyme, sjampo og balsam eller lignende. 

Skrevet

gavekort på feks H&M, nøytralt armbånd el ørepynt, kinogavekort, godis, god dusjsåpe(skumsåpe fra rituals), 

skal gi til en innsamling her til J 14, har kjøpt gavekort på H&M, flaxlodd, kosesokker fra Normal, skumsåpe fra rituals og en pose julegodis.

• Liker 1
Skrevet
Tvist skrev (1 time siden):

Kjipeste gaven noensinne hvis man treffer feil. 

iNord skrev (53 minutter siden):

gavekort på feks H&M, nøytralt armbånd el ørepynt, kinogavekort, godis, god dusjsåpe(skumsåpe fra rituals), 

skal gi til en innsamling her til J 14, har kjøpt gavekort på H&M, flaxlodd, kosesokker fra Normal, skumsåpe fra rituals og en pose julegodis.

Rituals? Det stinker høgg. Skal man kjøpe noe til noen man ikke kjenner så er overparfymert ræl noe av det verste. 

Anonymkode: 4e611...b91

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kjipeste gaven noensinne hvis man treffer feil. 

Rituals? Det stinker høgg. Skal man kjøpe noe til noen man ikke kjenner så er overparfymert ræl noe av det verste. 

Anonymkode: 4e611...b91

alle tenåringene jeg kjenner digger rituals, den er uansett forseglet og kan BYTTES. 

• Liker 1
Skrevet
Tvist skrev (10 timer siden):

Har fått min del av gavepakninger med sjampo, dusjsåpe, deo osv opp gjennom årene, og det er like kjipt hvert år...

Anonymkode: 89327...7c4

Skrevet

Uansett hva man foreslår her så er det jo noen som kommer med innvendinger og motforestillinger.

Selv ville jeg tenkt på hva som trender på TikTok, om det er noen challenges eller ja trendgreier som gjelder for målgruppa. Eventuelt kjøpe noe med byttelapp fra store kjeder som Ark, Clas Ohlson, HM, Kicks, Morris. Spill, fargeleggingssaker, kremer, sminke, pannebånd osv kan alltids byttes i noe vedkommende er mer interessert i.

Populære og rimelige merker kan være Day et, Rituals, Nyx, H&M Home har mye fint til et ungdomsrom… 

Anonymkode: c304a...d44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...