Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min tok opp en kasse fra boden og satt den i stua. Det har nå gått 23 dager, og kassen står der fremdeles - han rydder den ikke tilbake! Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 38a81...040

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel valget mellom tre ting. 

1: Ta kassen på plass selv.
2: Be han ta kassen på plass
3: La den stå

Så dumt spørsmål.

Anonymkode: 70765...b61

• Liker 1
Skrevet

Gi en frist for når den skal være tilbake i boden. F.eks. 19.desember, sånn at den er borte i god tid før jul. Er den ikke flyttet i boden innen 19.des så går den i søpla. 

Anonymkode: 80751...202

• Liker 1
Skrevet

La den stå og be han ta den, flytter han den ikke legger du en stor lapp på den om at den skal flyttes.  Flytter han den ikke så flytter du ut selv. 

Les deg opp på weaponized incompetence.  De gjør det med vilje for at dama skal gå lei og ta jobben selv

Anonymkode: 1f149...7cf

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Kanskje han vil ha den i stua? Er da hans hjem også - hvorfor skal du bestemme at kassen ikke får stå i stua?

Du får spørre han hva han tenker, har han tenkt at den kassen skal være en del av interiøret på stua, eller…?

Men ikke flytt på tingene hans.

Anonymkode: 1da18...685

• Liker 1
Skrevet

Jeg har blitt singel, etter eget valg. Jeg har ingenting i gangen. Før var der ledninger, skruer, papirer, mm. I dag et gangen ren. Jeg ryddet unna ting. 

Skrevet

Plukk ned 20 bøker fra bokhyllen og stable de midt på gulvet. La de stå der til han kommenterer det.

Pleier han å rydde etter seg ellers? Eller hadde tallerkenene hans blitt stående på plassen hans i evigheter om du ikke hadde ryddet de?

Anonymkode: e50c3...a04

Skrevet

Minn han på å rydde den på plass? 

• Liker 1
Skrevet

Sett den bort et annet sted. Når han spør hvor den er så husker du ikke hvor du har gjort av den og at han må lete etter den selv.

Anonymkode: 9719a...2a3

• Liker 1
Skrevet

Sett den i senga hans. Eller i favorittstolen. Eller i bilen hans, hvis dere har hver sin bil. 

Anonymkode: 0e89c...2f6

• Liker 1
Skrevet

Har du sagt det til han at den kassen irriterer deg? 

Jeg er en av de som ikke nødvendigvis irriterer meg over f.eks en kasse som står på stua, og siden jeg ikke irriterer meg, så er det lett glemme at andre kan irritere seg over det. 

Spesielt hvis man har ulik ryddighetsgrad, så er det lett glemme hva den andre irriterer seg over, og det kan være like irriterende for begge parter. 

Anonymkode: 9db3b...e0d

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg pleier å flytte ting midt på gulvet. 

Hvis han bare flytter den vekk, så vet du at han gir faen i deg. 

Anonymkode: ef229...804

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...