Gå til innhold

Gavekort, gyldighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant et gavekort som har gyldighet i et år. Kjøpsdato er 10.12.22. Betyr det at idag er siste dagen jeg kan bruke det? Eller kan jeg bruke det imorgen også? Er ditt gavekort, men fant ikke noe på nettet om det er gyldig på siste dagen, eller om det går ut da.

Anonymkode: 26195...dc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aii, vanskelig, aner ikke! Ville ikke tatt sjangsen på i morgen 🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ditt gavekort gjelder i 15 mnd, men de går ut med 12 offisielt. Den endelige utløpsdatoen er da til og med dagen før kjøpsdato, ellers blir det 12/15 mnd + 1 dag.

Ditt gavekort kan i tilegg fornyes etter utløpsdato. Men det må gjøres i et fysisk utsalgssted som f.eks informasjonen på Strømmen Storsenter.

Anonymkode: 34f1a...cd8

• Liker 1
Skrevet

Det betyr at 10.12.2023 er siste dag. Men siden det er søndag er siste dagen i dag, lørdag med mindre det er nettbutikk gavekortet kan løses inn på. Jeg tror noen kjeder ville tilbudt ekstra service om du går i butikken på mandag 11.12 og tillatt bruk, ettersom 10.12 er søndag 

Anonymkode: 6cf46...4f8

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det betyr at 10.12.2023 er siste dag. Men siden det er søndag er siste dagen i dag, lørdag med mindre det er nettbutikk gavekortet kan løses inn på. Jeg tror noen kjeder ville tilbudt ekstra service om du går i butikken på mandag 11.12 og tillatt bruk, ettersom 10.12 er søndag 

Butikkene er åpne søndager i desember 👍

Anonymkode: 26195...dc0

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror noen kjeder ville tilbudt ekstra service om du går i butikken på mandag 11.12 og tillatt bruk, ettersom 10.12 er søndag 

Når et gavekort er utgått blir det syengt og det er ingenting butikken kan gjøre utenom å gi bort varene uten å ta betalt.

Men som jeg skrev over kan Ditt Gavekort fornyes hos bemanede disker som selger disse.

Anonymkode: 34f1a...cd8

Gjest jegerrinne
Skrevet

Har opplevd gavekort har egentlig gått ut. Men da har butikken til tider ordnet for meg et nytt kort. Sist var på et kjøpesenter, og de sa pengene var jo der, var bare at de måtte bytte til nytt kort . Men spørs på service der kortet tilhører. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Butikkene er oppe på søndager i desember. Hadde du kommet inn i kjeden jeg jobber med et gavekort fra oss dagen etter det gikk ut hadde jeg latt deg få bruke det, pengene har vi jo allerede fått. Men « mitt gavekort» ? Blir som og betale med bankkort uten penger eller kontanter i monopolpenger, her må en kontakte der gavekortet er kjøpt, for butikkjeden vil bare få avvist når kunden setter kortet i bankterminalen. 

Anonymkode: 0e0da...3f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...