AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #1 Skrevet 9. desember 2023 - på ferie. Synes dere det er rart? Vi er i 20-årene… Jeg synes det er irriterende fordi da må jeg sove med klær og jeg pleier alltid å sove naken, kan ikke ha besøk eller noe…. Anonymkode: 483da...622
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #2 Skrevet 9. desember 2023 Jeg synes det er rart at du ikke bare tar inn på hotell. Anonymkode: cd9b8...ea1 32 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #3 Skrevet 9. desember 2023 Har ungdomsskolen allerede tatt ferie? 😂 Trollunge Anonymkode: f40bf...32e 22
Hjerte Skrevet 9. desember 2023 #4 Skrevet 9. desember 2023 Problemet er at du må ta med pysjamas? Da er det nok bedre at du holder deg hjemme. 17
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #5 Skrevet 9. desember 2023 Skjønner det er irriterende. Men det er jo opp til foreldrene dine hvordan de vil bo, og de bor jo der de 300++ dagene i året du ikke er der.. Mulig det gjør det mindre attraktivt for dere å være der med barnebarn over tid i fremtiden. Men det er jo også dine foreldres valg.. Anonymkode: 9c395...cd5 5 1
Enmanelskeråhate Skrevet 9. desember 2023 #6 Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): - på ferie. Synes dere det er rart? Vi er i 20-årene… Jeg synes det er irriterende fordi da må jeg sove med klær og jeg pleier alltid å sove naken, kan ikke ha besøk eller noe…. Anonymkode: 483da...622 Merkelig å dra på ferie til foreldrene sine når man er i 20årene synes jeg 9
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #7 Skrevet 9. desember 2023 Kanskje du skal ta et hint? Anonymkode: a14da...0fb 5 1 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #8 Skrevet 9. desember 2023 Enmanelskeråhate skrev (Akkurat nå): Merkelig å dra på ferie til foreldrene sine når man er i 20årene synes jeg Enig. Skjønner at det ikke alltid er mulig å sove på eget rom i slike familiesituasjoner, men det er overhodet ikke rart å overnatte hos foreldre når man er på besøk når man har et vanlig, sunt forhold til dem. Anonymkode: 3ef0a...46d 5 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #9 Skrevet 9. desember 2023 Enmanelskeråhate skrev (Akkurat nå): Merkelig å dra på ferie til foreldrene sine når man er i 20årene synes jeg Det er da helt vanlig å dra hjem til jul før man selv etablerer seg. Det er jo ikke alle som er så hjemmekjær at de bosetterseg ved siden av foreldre. Anonymkode: baf48...521 15
Hedda-78 Skrevet 9. desember 2023 #10 Skrevet 9. desember 2023 Enmanelskeråhate skrev (Akkurat nå): Merkelig å dra på ferie til foreldrene sine når man er i 20årene synes jeg Det er overhode ikke rart å besøke sine foreldre i ferien hvis man selv bor på en annen kant av landet. Det er helt normalt å bruke ferien til å treffe familie. 17 2 1
Enmanelskeråhate Skrevet 9. desember 2023 #11 Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig. Skjønner at det ikke alltid er mulig å sove på eget rom i slike familiesituasjoner, men det er overhodet ikke rart å overnatte hos foreldre når man er på besøk når man har et vanlig, sunt forhold til dem. Anonymkode: 3ef0a...46d Nei og det er jo greit men da må man ta det som er, er jo ikke slik at foreldre skal sitte på et stort hus etter unga har flyttet ut for å kunne huse dem i ferier 7 1
Frøkenfryden Skrevet 9. desember 2023 #12 Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er da helt vanlig å dra hjem til jul før man selv etablerer seg. Det er jo ikke alle som er så hjemmekjær at de bosetterseg ved siden av foreldre. Anonymkode: baf48...521 Enig, jeg bor 5 timer unna så kan ikke akkurat stikke innom på middag bare. 3
Enmanelskeråhate Skrevet 9. desember 2023 #13 Skrevet 9. desember 2023 Hedda-78 skrev (3 minutter siden): Det er overhode ikke rart å besøke sine foreldre i ferien hvis man selv bor på en annen kant av landet. Det er helt normalt å bruke ferien til å treffe familie. Regner med at foreldrene vet om det når de kjøper seg leilighet
Enmanelskeråhate Skrevet 9. desember 2023 #14 Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er da helt vanlig å dra hjem til jul før man selv etablerer seg. Det er jo ikke alle som er så hjemmekjær at de bosetterseg ved siden av foreldre. Anonymkode: baf48...521 Er de ikke etablert, hvem sa det?
Daria Skrevet 9. desember 2023 #15 Skrevet 9. desember 2023 Du er voksen og har flyttet hjemmefra, men forventer fortsatt at foreldrene dine når de kjøper ny bolig skal ta høyde for et eget rom til deg, som ikke er en del av husstanden? Du ser ikke hvor vanvittig selvsentrert og egoistisk det er? Jeg regner med at du ikke var interessert i å bidra med det det ville kostet dem å kjøpe en leilighet med et soverom til... 9 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #16 Skrevet 9. desember 2023 Det rare er jo hvorfor i alle dager du fortsatt bor med foreldrene dine ute i 20-årene. Anonymkode: d9ec1...191
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #17 Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Enig. Skjønner at det ikke alltid er mulig å sove på eget rom i slike familiesituasjoner, men det er overhodet ikke rart å overnatte hos foreldre når man er på besøk når man har et vanlig, sunt forhold til dem. Anonymkode: 3ef0a...46d *ikke enig, skulle det stå. Anonymkode: 3ef0a...46d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #18 Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det rare er jo hvorfor i alle dager du fortsatt bor med foreldrene dine ute i 20-årene. Anonymkode: d9ec1...191 Hvorfor er dette så veldig rart? Anonymkode: 3ef0a...46d 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #19 Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor er dette så veldig rart? Anonymkode: 3ef0a...46d Voksne mennesker bor da vanligvis for seg selv, ikke med foreldrene sine. Anonymkode: d9ec1...191 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #20 Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Voksne mennesker bor da vanligvis for seg selv, ikke med foreldrene sine. Anonymkode: d9ec1...191 Jo, men dette er da målet til de aller fleste, dessverre så er det ikke alltid slik at alle har muligheten til å komme seg ut raskest mulig grunnet økonomi. Vi bor i Norge ja, men ikke alle er født rike. Anonymkode: 3ef0a...46d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå