Gå til innhold

Foreldrene mine har flytta til en dyr leilighet på barcode, men er ikke nok soverom, så jeg må sove på samme rom som broren min når jeg er-

Anbefalte innlegg

Skrevet

- på ferie. Synes dere det er rart? Vi er i 20-årene… Jeg synes det er irriterende fordi da må jeg sove med klær og jeg pleier alltid å sove naken, kan ikke ha besøk eller noe….

Anonymkode: 483da...622

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er rart at du ikke bare tar inn på hotell.

Anonymkode: cd9b8...ea1

• Liker 32
  • Nyttig 4
Skrevet

Har ungdomsskolen allerede tatt ferie? 😂 

Trollunge 

Anonymkode: f40bf...32e

• Liker 22
Skrevet

Problemet er at du må ta med pysjamas?

Da er det nok bedre at du holder deg hjemme.

• Liker 17
Skrevet

Skjønner det er irriterende. Men det er jo opp til foreldrene dine hvordan de vil bo, og de bor jo der de 300++ dagene i året du ikke er der.. 

Mulig det gjør det mindre attraktivt for dere å være der med barnebarn over tid i fremtiden. Men det er jo også dine foreldres valg..

Anonymkode: 9c395...cd5

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

- på ferie. Synes dere det er rart? Vi er i 20-årene… Jeg synes det er irriterende fordi da må jeg sove med klær og jeg pleier alltid å sove naken, kan ikke ha besøk eller noe….

Anonymkode: 483da...622

Merkelig å dra på ferie til foreldrene sine når man er i 20årene synes jeg

• Liker 9
Skrevet

Kanskje du skal ta et hint?

Anonymkode: a14da...0fb

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Enmanelskeråhate skrev (Akkurat nå):

Enig. Skjønner at det ikke alltid er mulig å sove på eget rom i slike familiesituasjoner, men det er overhodet ikke rart å overnatte hos foreldre når man er på besøk når man har et vanlig, sunt forhold til dem.

Anonymkode: 3ef0a...46d

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er da helt vanlig å dra hjem til jul før man selv etablerer seg. Det er jo ikke alle som er så hjemmekjær at de bosetterseg ved siden av foreldre.

Anonymkode: baf48...521

• Liker 15
Skrevet

Det er overhode ikke rart å besøke sine foreldre i ferien hvis man selv bor på en annen kant av landet. Det er helt normalt å bruke ferien til å treffe familie.

• Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig. Skjønner at det ikke alltid er mulig å sove på eget rom i slike familiesituasjoner, men det er overhodet ikke rart å overnatte hos foreldre når man er på besøk når man har et vanlig, sunt forhold til dem.

Nei og det er jo greit men da må man ta det som er, er jo ikke slik at foreldre skal sitte på et stort hus etter unga har flyttet ut for å kunne huse dem i ferier

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er da helt vanlig å dra hjem til jul før man selv etablerer seg. Det er jo ikke alle som er så hjemmekjær at de bosetterseg ved siden av foreldre.

Enig, jeg bor 5 timer unna så kan ikke akkurat stikke innom på middag bare.

• Liker 3
Skrevet
Hedda-78 skrev (3 minutter siden):

Det er overhode ikke rart å besøke sine foreldre i ferien hvis man selv bor på en annen kant av landet. Det er helt normalt å bruke ferien til å treffe familie.

Regner med at foreldrene vet om det når de kjøper seg leilighet

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er de ikke etablert, hvem sa det?

Skrevet

Du er voksen og har flyttet hjemmefra, men forventer fortsatt at foreldrene dine når de kjøper ny bolig skal ta høyde for et eget rom til deg, som ikke er en del av husstanden? Du ser ikke hvor vanvittig selvsentrert og egoistisk det er? Jeg regner med at du ikke var interessert i å bidra med det det ville kostet dem å kjøpe en leilighet med et soverom til...

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet

Det rare er jo hvorfor i alle dager du fortsatt bor med foreldrene dine ute i 20-årene.

Anonymkode: d9ec1...191

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

*ikke enig, skulle det stå.

Skrevet

Det rare er jo hvorfor i alle dager du fortsatt bor med foreldrene dine ute i 20-årene.

Hvorfor er dette så veldig rart?

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er dette så veldig rart?

Voksne mennesker bor da vanligvis for seg selv, ikke med foreldrene sine.

• Liker 1
Skrevet

Voksne mennesker bor da vanligvis for seg selv, ikke med foreldrene sine.

Jo, men dette er da målet til de aller fleste, dessverre så er det ikke alltid slik at alle har muligheten til å komme seg ut raskest mulig grunnet økonomi. Vi bor i Norge ja, men ikke alle er født rike.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...