AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #1 Skrevet 9. desember 2023 Det virker tidvis som det er mere som kommer ut enn det går inn. Vi ble varmt anbefalt det foret vi bruker av oppdretter, men jeg mistenker at det ikke er så bra. Hva spiser deres hunder? Anonymkode: 6bb47...86d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #2 Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det virker tidvis som det er mere som kommer ut enn det går inn. Vi ble varmt anbefalt det foret vi bruker av oppdretter, men jeg mistenker at det ikke er så bra. Hva spiser deres hunder? Anonymkode: 6bb47...86d Min spiser Mush (råfor) og har lite avføring. Som man sier - shit in, shit out. Dårlige tørrfor spesielt blir det veldig mye avføring av, fordi det er minimalt som faktisk tas opp i kroppen. Anonymkode: 99310...59c 1 2
Arx Skrevet 9. desember 2023 #3 Skrevet 9. desember 2023 Mye ut er et tegn på at det er mye som ikke tas opp i kroppen, høres ikke ut som riktig for for din hund. Mine spiser også rått, vom og hundemat, og det er lite avføring. Vant noe tørrfôr fra fish4dogs i høst og prøvde det sammen med vommen, da ble det plutselig dobbel mengde avføring. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #4 Skrevet 9. desember 2023 Tørrfôr gir som oftest mye avføring fordi mye av det bli ikke tatt opp av kroppen. Mine spiser Norwegian polar (kokt kjøtt), og de har avføring én gang om dagen. På tørrfôr bæsjer de minst tre ganger om dagen. Anonymkode: a921a...d8c
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #5 Skrevet 9. desember 2023 Råforer med VOM, min mellomstore hund bæsjer en mengde som kunne samsvart med miniatyrrases bæsj. Jeg gir noen never tørrfôr iblant for å forebygge hard mage, og da kommer det mye mer ut (selv om det skal være et nokså bra merke med høyt andel kjøtt). Litt korn/ris/potet er jo greit nok for fordøyelsen, men syns at tørrfôr har for mye av sånt fyll, så da kommer mesteparten rett ut. Anonymkode: 0e2e9...7f9
Gjest jegerrinne Skrevet 9. desember 2023 #6 Skrevet 9. desember 2023 Her får hundene blanding av vom, tørrfôr fra v.i.p dogfood ,og slakteavfall av viltkjøtt vi har kokt
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #7 Skrevet 9. desember 2023 Hva spiser hunden da? Anonymkode: 7647b...a65
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #8 Skrevet 9. desember 2023 Vår hund er ett år og har spist Royal Canine fra start. Bæsjer 1-2 ganger per dag. Fast, fin avføring uten særlig lukt. Anonymkode: 62283...27f
Sofakona Skrevet 9. desember 2023 #10 Skrevet 9. desember 2023 Hvor gammel er den? Gir du den mat 4 ganger om dagen? Hva slags merke? Er det mye korn,etter og fyll i maten?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #11 Skrevet 10. desember 2023 Vom + Tørrfor (Appetitt) norsk for. Anonymkode: 34b79...03a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå