AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #1 Skrevet 9. desember 2023 Hei, for snart 4 uker siden fant jeg ut at jeg var gravid. Da var jeg 3-4 uker på vei. Ekstremt kvalm, oppkast, kunne sovet hele tiden og full av symptomer. Jeg har vært gravid tidligere to ganger, da vedvarte disse symptomene til uke 14 ca. For ca 1 og en halv uke siden avtok alle symptomer, det eneste jeg har igjen er at jeg kan bli litt uvel hvis jeg ikke spiser og litt kløe i puppene. Jeg har masse energi, og føler meg ikke lengre gravid. Noen som har erfart lignende?? Anonymkode: a03bd...a03
IkkeStudentLenger Skrevet 9. desember 2023 #2 Skrevet 9. desember 2023 Alle graviditeter er forskjellige, og det meste er normalt. Jeg hadde ingen symptomer forrige graviditet, denne gangen var jeg trøtt noen uker og måtte spise ofte for å ikke bli uggen, så gikk det over rundt uke 9. Var på tidlig ordinær ultralyd på tirsdag, uke 13+0 og alt var normalt.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #3 Skrevet 9. desember 2023 Alle graviditeter er ulike og du burde ikke sammenligne dem og se etter fellestrekk. Jeg hadde ikke et eneste symptom på graviditet i min første graviditet. Og i andre hadde jeg megakvalme som opphørte en morgen plutselig. Alle mente da at det var to ulike kjønn. Begge gutter Anonymkode: 445f9...c80 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå