Gå til innhold

Våknet til et orgasmeskrik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist helg opplevde jeg det rareste. Jeg og typen hadde vært på byen og kom ganske sent hjem. Vi lå oss, sovnet uten sex. Jeg våknet ut på morgensiden av høye stønn og tilslutt et høyt og langtrukkent skrik, noe som viste seg å være et orgasmeskrik. Jeg var helt i ørska og skjønte ikke helt hva som skjedde. Våknet opp, åpnet øya, der lå typen med min vibrator opp i rumpa og onanerte som en gal og han hadde sperm utover hele overkroppen og i ansiktet. Jeg lot som jeg sov ville ikke forstyrre selv om jeg var forskrekket og kåt på samme tid. Det gikk ikke mange minuttene før han på ny stønnet høyt og vilt, kroppen dirret og ristet før enda et langtrukkent skrik kom og spruten kom støtvis i kraftige sprut ut av han. Han pustet voldsomt og hikstet lenge og heiv etter pusten etter den siste orgasmen, etter en stund sto han opp hørte hans fortsatt hikst i det han gikk på badet.

Jeg sovnet, våknet først godt ut på morgenen, han lå da ved siden av meg å sov. Han sa ingen ting om det som skjedde, ikke jeg heller. Alt har virket normalt dagene etter. Skal jeg konfrontere han med dette, eller ikke? Han har valgt å ikke si noe og tenker det har sin grunn. Kanskje han er flau for bruk av min vibrator, eller fordi han liker anal stimulering. Han har aldri gjort noe sånt i vår tid sammen, aldri heller opplevd hans orgasmer på denne måten, helt vilt som det gikk for han.

Anonymkode: e92e5...cc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar alltid ansvar for den biten ibet forhold, spør rett ut om ny partner har prøvd prostataorgasme, spør om jeg får introdusere de forcdet, holder temaet varmt om det er aktuelt, når han er trygg begynner jeg forsiktig og utvider grensene for hver gang. Jeg liker også å rimme han om han smaker godt.

Si rett ut du var litt i ørska men fikk med deg en heftig orgasme, spør hva som var ekstra deilig. Si det tente deg og spør om du får bli med neste gang. 

Anonymkode: 67466...743

• Hjerte 2
Skrevet

Ta heller å skriv en erotisk novelle du 😆

Anonymkode: 48a38...250

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tar alltid ansvar for den biten ibet forhold, spør rett ut om ny partner har prøvd prostataorgasme, spør om jeg får introdusere de forcdet, holder temaet varmt om det er aktuelt, når han er trygg begynner jeg forsiktig og utvider grensene for hver gang. Jeg liker også å rimme han om han smaker godt.

Si rett ut du var litt i ørska men fikk med deg en heftig orgasme, spør hva som var ekstra deilig. Si det tente deg og spør om du får bli med neste gang. 

Anonymkode: 67466...743

Åh gjør du virkelig det. Det har jeg aldri tenkt eller turt å spørre om slike ting. Nå vet jeg at han liker analt, kanskje jeg må ta mot til meg å spørre han rett ut. Er en fin måte å fortelle på, er jo helt sant at jeg våknet av det og nærmest i ørska fikk med meg to heftige orgasmer hos han. Hadde vært deilig å gjøre det sammen.

Hvordan bør jeg starte, hvordan introdusere, kanskje gjøre som jeg så han gjorde det?

Skrevet

Den historien har jeg også lest i vi menn

Skrevet

Jeg tror kanskje han håpet at du ville våkne?

Skrevet

Nice story...

Skrevet
Fioljenta skrev (1 time siden):

Jeg tror kanskje han håpet at du ville våkne?

Tror du det?

Skrevet
Mezzosoprena skrev (1 time siden):

Nice story...

Det er en opplevd hendelse, både litt forskrekket, men og nice😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...