Gå til innhold

Dere med dissosiative lidelser, hvordan er livet deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kompleks dissosiativ lidelse, mener Modum bad jeg har. Burde jeg bare gi opp å bli ordentlig bra igjen? Så mange av årene i livet mitt har forsvunnet, men jeg har så lyst til så mye mer! Men kroppen, panikken, skrekken setter stopper for noe særlig utover det å bare eksistere. Hvordan har dere andre det?

Anonymkode: 2c0f2...c0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kompleks dissosiativ lidelse, mener Modum bad jeg har. Burde jeg bare gi opp å bli ordentlig bra igjen? Så mange av årene i livet mitt har forsvunnet, men jeg har så lyst til så mye mer! Men kroppen, panikken, skrekken setter stopper for noe særlig utover det å bare eksistere. Hvordan har dere andre det?

Har du hatt dette alltid?

Anonymkode: f4205...058

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Burde jeg bare gi opp å bli ordentlig bra igjen?

Det er ikke sikkert at du kan bli ordentlig bra igjen, hvis du med det mener frisk og upåvirket. Så kanskje målet heller bør være å lære å leve med diagnosen du har på en best mulig måte?

Det har jeg tenkt for egen del i alle fall, jeg har KPTSD og dissosierer en del, men har ikke den diagnosen du har. 

Anonymkode: b7fd3...ff6

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke sikkert at du kan bli ordentlig bra igjen, hvis du med det mener frisk og upåvirket. Så kanskje målet heller bør være å lære å leve med diagnosen du har på en best mulig måte?

Det har jeg tenkt for egen del i alle fall, jeg har KPTSD og dissosierer en del, men har ikke den diagnosen du har. 

Anonymkode: b7fd3...ff6

Jeg er ikke ts, men kan man ikke bli bra og bedre og slippe ut av en total dissosiere de tilstand? 

Skrevet
On 12/9/2023 at 11:49 AM, AnonymBruker said:

Har du hatt dette alltid?

Ja, men før hadde jeg en godt fungerende tilsynelatende voksende. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, men før hadde jeg en godt fungerende tilsynelatende voksende. 

voksendel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...