AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #1 Skrevet 9. desember 2023 Kompleks dissosiativ lidelse, mener Modum bad jeg har. Burde jeg bare gi opp å bli ordentlig bra igjen? Så mange av årene i livet mitt har forsvunnet, men jeg har så lyst til så mye mer! Men kroppen, panikken, skrekken setter stopper for noe særlig utover det å bare eksistere. Hvordan har dere andre det? Anonymkode: 2c0f2...c0b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #2 Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kompleks dissosiativ lidelse, mener Modum bad jeg har. Burde jeg bare gi opp å bli ordentlig bra igjen? Så mange av årene i livet mitt har forsvunnet, men jeg har så lyst til så mye mer! Men kroppen, panikken, skrekken setter stopper for noe særlig utover det å bare eksistere. Hvordan har dere andre det? Anonymkode: 2c0f2...c0b Har du hatt dette alltid? Anonymkode: f4205...058
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #3 Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Burde jeg bare gi opp å bli ordentlig bra igjen? Det er ikke sikkert at du kan bli ordentlig bra igjen, hvis du med det mener frisk og upåvirket. Så kanskje målet heller bør være å lære å leve med diagnosen du har på en best mulig måte? Det har jeg tenkt for egen del i alle fall, jeg har KPTSD og dissosierer en del, men har ikke den diagnosen du har. Anonymkode: b7fd3...ff6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #4 Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke sikkert at du kan bli ordentlig bra igjen, hvis du med det mener frisk og upåvirket. Så kanskje målet heller bør være å lære å leve med diagnosen du har på en best mulig måte? Det har jeg tenkt for egen del i alle fall, jeg har KPTSD og dissosierer en del, men har ikke den diagnosen du har. Anonymkode: b7fd3...ff6 Jeg er ikke ts, men kan man ikke bli bra og bedre og slippe ut av en total dissosiere de tilstand? Anonymkode: f4205...058
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #5 Skrevet 11. desember 2023 On 12/9/2023 at 11:49 AM, AnonymBruker said: Har du hatt dette alltid? Anonymkode: f4205...058 Ja, men før hadde jeg en godt fungerende tilsynelatende voksende. Anonymkode: 2c0f2...c0b
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2023 #6 Skrevet 11. desember 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, men før hadde jeg en godt fungerende tilsynelatende voksende. Anonymkode: 2c0f2...c0b voksendel. Anonymkode: 2c0f2...c0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå