AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #1 Del Skrevet 9. desember 2023 Var ung på 90-tallet og nappet øyenbrynene kraftig slik at de var veldig smale og litt lavt nede. Disse har ikke kommet tilbake og jeg har nå nesten ikke synlige øyenbryn. Lar det seg fikse? Har sett tatoverte «streker» men synes det ikke er så pent. Anonymkode: b0b13...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipaa Skrevet 9. desember 2023 #2 Del Skrevet 9. desember 2023 Enten sminke deg hver dag, eller så må du ta brynslaminering, microblading osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #3 Del Skrevet 9. desember 2023 Microblading, ikke tatovering. Anonymkode: 421ec...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #4 Del Skrevet 9. desember 2023 iglow - funker faktisk.. Anonymkode: 165e4...f5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #5 Del Skrevet 9. desember 2023 Når nappet du sist? På 90 tallet eller nylig? Anonymkode: 6d8dc...0f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #6 Del Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): iglow - funker faktisk.. Anonymkode: 165e4...f5d Ja. Jeg har kjøpt en billigere versjon, men den fungerer også. Tenkte å teste iglow, den er dyrere da.. Men det virker, mine øyebryn var fantastiske som ung. Så nappet jeg og moroa var over. Nå er de sakte på tur tilbake, mørke tykke som før. Eller nesten som før. Godt nok. Anonymkode: eacf3...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #7 Del Skrevet 9. desember 2023 Jeg synes microblading ser veldig naturlig og fint ut. Men det koster en del siden det må vedlikeholdes og du bør gjøre god research i forkant så du kommer til noen som er flinke (de fleste er vel det men...). Anonymkode: 68d75...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #8 Del Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Når nappet du sist? På 90 tallet eller nylig? Anonymkode: 6d8dc...0f4 90-tallet. Anonymkode: b0b13...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #9 Del Skrevet 9. desember 2023 Takk for tips- prøver med serum først Anonymkode: b0b13...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #10 Del Skrevet 9. desember 2023 Hår som gang på gang er nappet på øyenbryn, slutter å vokse. Det vil ikke komme tilbake, hårsekkene er tapte, ingen serum kan fikse det. - hudterapeut. Anonymkode: 9bd9d...8f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkedyne Skrevet 9. desember 2023 #11 Del Skrevet 9. desember 2023 Mange får liv i hårrøttene igjen med castorolje Det er veldig populært å bruke på overplukkede bryn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 9. desember 2023 #12 Del Skrevet 9. desember 2023 (endret) Jeg nappet også brynene mine i stykker da jeg var ung. Har tatt to runder med microblading, 2 år mellom hver gang mener jeg å huske. Jeg burde sikkert ha fylt i dem igjen, men jeg gjør det heller med brynskitet til Anastasia dersom jeg skal pynte meg litt. Har i alle fall litt øyenbryn igjen 😄 Synes det sitter godt siden det vel er 6-7 år siden jeg tok sist. Kan hende noen synes det ser veldig falskt ut, men jeg var bare glad for å få litt bryn igjen 😅 Hadde for øvrig prøvd alt av serum, iGlow osv., uten effekt. Jeg ga opp og gikk for microblading. Det er jo relativt dyrt der og da, men samtidig holder det lenge. Har gjort det hos Dylan Studio og Face and Brows Studio i Oslo. Endret 9. desember 2023 av Rosa Dartle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #13 Del Skrevet 9. desember 2023 23 minutter siden, Rosa Dartle said: Jeg nappet også brynene mine i stykker da jeg var ung. Har tatt to runder med microblading, 2 år mellom hver gang mener jeg å huske. Jeg burde sikkert ha fylt i dem igjen, men jeg gjør det heller med brynskitet til Anastasia dersom jeg skal pynte meg litt. Har i alle fall litt øyenbryn igjen 😄 Synes det sitter godt siden det vel er 6-7 år siden jeg tok sist. Kan hende noen synes det ser veldig falskt ut, men jeg var bare glad for å få litt bryn igjen 😅 Hadde for øvrig prøvd alt av serum, iGlow osv., uten effekt. Jeg ga opp og gikk for microblading. Det er jo relativt dyrt der og da, men samtidig holder det lenge. Har gjort det hos Dylan Studio og Face and Brows Studio i Oslo. Jeg synes sjeldent at microbladede bryn ser bra ut, men her må jeg gi et velfortjent kompliment. Veldig fine! Anonymkode: d6a17...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 9. desember 2023 #14 Del Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes sjeldent at microbladede bryn ser bra ut, men her må jeg gi et velfortjent kompliment. Veldig fine! Anonymkode: d6a17...97d Takk! Hvis du ser ytterst til høyre der ser man at det er fylt inn. Nå er det bare en «skygge» igjen, men samtidig ser man ikke at det er falskt så lenge man ikke går veldig nært (tror jeg 😅). Ellers ser det veldig falskt ut i starten når de er nylagde. Jeg fikk litt panikk da. Men man mister mye farge og det blir mer naturlig ganske fort. Skal se om jeg kan lete opp bilde fra de var «nyere». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 9. desember 2023 #15 Del Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hår som gang på gang er nappet på øyenbryn, slutter å vokse. Det vil ikke komme tilbake, hårsekkene er tapte, ingen serum kan fikse det. - hudterapeut. Anonymkode: 9bd9d...8f5 Ka for någet? Det går da virkelig ikke an å nappe i stykker hårrøtter på den måten? Isf - så er jo det veldig interessant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå