Gå til innhold

Har nesten ikke øyenbryn- går det an å fikse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var ung på 90-tallet og nappet øyenbrynene kraftig slik at de var veldig smale og litt lavt nede.

Disse har ikke kommet tilbake og jeg har nå nesten ikke synlige øyenbryn.

Lar det seg fikse? Har sett tatoverte «streker» men synes det ikke er så pent. 

Anonymkode: b0b13...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

iglow - funker faktisk.. 

Anonymkode: 165e4...f5d

Ja. Jeg har kjøpt en billigere versjon, men den fungerer også. Tenkte å teste iglow, den er dyrere da.. Men det virker, mine øyebryn var fantastiske som ung. Så nappet jeg og moroa var over. Nå er de sakte på tur tilbake, mørke tykke som før. Eller nesten som før. Godt nok. 

Anonymkode: eacf3...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes microblading ser veldig naturlig og fint ut. Men det koster en del siden det må vedlikeholdes og du bør gjøre god research i forkant så du kommer til noen som er flinke (de fleste er vel det men...). 

Anonymkode: 68d75...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Når nappet du sist? 

På 90 tallet eller nylig? 

Anonymkode: 6d8dc...0f4

90-tallet. 

Anonymkode: b0b13...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår som gang på gang er nappet på øyenbryn, slutter å vokse. Det vil ikke komme tilbake, hårsekkene er tapte, ingen serum kan fikse det. 

- hudterapeut. 

Anonymkode: 9bd9d...8f5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nappet også brynene mine i stykker da jeg var ung. Har tatt to runder med microblading, 2 år mellom hver gang mener jeg å huske. Jeg burde sikkert ha fylt i dem igjen, men jeg gjør det heller med brynskitet til Anastasia dersom jeg skal pynte meg litt. Har i alle fall litt øyenbryn igjen 😄 Synes det sitter godt siden det vel er 6-7 år siden jeg tok sist. Kan hende noen synes det ser veldig falskt ut, men jeg var bare glad for å få litt bryn igjen 😅IMG_9379.thumb.jpeg.f488b8b90569edd93af220a2f69d1157.jpeg

Hadde for øvrig prøvd alt av serum, iGlow osv., uten effekt. Jeg ga opp og gikk for microblading. Det er jo relativt dyrt der og da, men samtidig holder det lenge.

Har gjort det hos Dylan Studio og Face and Brows Studio i Oslo.

Endret av Rosa Dartle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Rosa Dartle said:

Jeg nappet også brynene mine i stykker da jeg var ung. Har tatt to runder med microblading, 2 år mellom hver gang mener jeg å huske. Jeg burde sikkert ha fylt i dem igjen, men jeg gjør det heller med brynskitet til Anastasia dersom jeg skal pynte meg litt. Har i alle fall litt øyenbryn igjen 😄 Synes det sitter godt siden det vel er 6-7 år siden jeg tok sist. Kan hende noen synes det ser veldig falskt ut, men jeg var bare glad for å få litt bryn igjen 😅IMG_9379.thumb.jpeg.f488b8b90569edd93af220a2f69d1157.jpeg

Hadde for øvrig prøvd alt av serum, iGlow osv., uten effekt. Jeg ga opp og gikk for microblading. Det er jo relativt dyrt der og da, men samtidig holder det lenge.

Har gjort det hos Dylan Studio og Face and Brows Studio i Oslo.

Jeg synes sjeldent at microbladede bryn ser bra ut, men her må jeg gi et velfortjent kompliment. Veldig fine!

Anonymkode: d6a17...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes sjeldent at microbladede bryn ser bra ut, men her må jeg gi et velfortjent kompliment. Veldig fine!

Anonymkode: d6a17...97d

Takk! Hvis du ser ytterst til høyre der ser man at det er fylt inn. Nå er det bare en «skygge» igjen, men samtidig ser man ikke at det er falskt så lenge man ikke går veldig nært (tror jeg 😅).

Ellers ser det veldig falskt ut i starten når de er nylagde. Jeg fikk litt panikk da. Men man mister mye farge og det blir mer naturlig ganske fort. Skal se om jeg kan lete opp bilde fra de var «nyere».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hår som gang på gang er nappet på øyenbryn, slutter å vokse. Det vil ikke komme tilbake, hårsekkene er tapte, ingen serum kan fikse det. 

- hudterapeut. 

Anonymkode: 9bd9d...8f5

Ka for någet? Det går da virkelig ikke an å nappe i stykker hårrøtter på den måten? :klo:  Isf - så er jo det veldig interessant... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...