Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på date med en veldig hyggelig fyr virker det som. Han var litt konservativ noen steder når det gjelder krav han hadde. Foreksempel ba han meg om å ikke bruke så mye sminke fordi han hadde traumer fra ex- dama. Bør jeg dra eller dropper jeg det? 

Anonymkode: 28d65...47d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Skal på date med en veldig hyggelig fyr virker det som. Han var litt konservativ noen steder når det gjelder krav han hadde. Foreksempel ba han meg om å ikke bruke så mye sminke fordi han hadde traumer fra ex- dama. Bør jeg dra eller dropper jeg det? 

Anonymkode: 28d65...47d

Hadde en fyr bedt meg droppe mye sminke pga traumer fra eksen hadde jeg bedt han droppe å møte opp. 
Og sendt han link til nærmeste psykolog. Bye

Skrevet

En mann som stiller «krav» før vi engang har møtt hverandre hadde vært uaktuell. Hvis han er så «traumatisert» at du må tilpasse sminken er han ikke klar for å date enda. 

Anonymkode: 5867e...283

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Han er jo ikke over exen om det å se en kvinne med sminke oppleves som traumer for ham. Han er ikke klar for å date.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei usj dropp han!! 

Husker en jeg var på date med en gang. Til neste date, så lurte han på om jeg kunne sminke meg litt mer… droppa han med en gang

Anonymkode: 66c9a...095

• Liker 2
Skrevet

Folk som kaster ord som traumer rundt som ingenting, er jeg skeptisk til 

Anonymkode: 2757a...e5d

Skrevet

Wow, hvis han har føringer for sminkebruk pga traumer med eks i en sånn grad at han til og med nevner det før første date er det jo et helt enormt rødt flagg ville jeg tenkt. What!

Anonymkode: 0eb63...ab0

• Nyttig 1
Skrevet

Kanskje jeg hadde møtt ham allikevel. Eller jeg hadde sagt at vi kanskje ikke burde møtes, da jeg ikke liker å bli satt sånne krav til allerede før vi har møttes.

Skrevet

Hadde jeg droppa lett.

Anonymkode: ca393...6ad

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han har begynt å kontrollere deg før dere allerede har møttes. Det handler ikke om exdama hans men om han er en idiot som vil kontrollere kvinner. 

Avlys den daten, løp langt vekk og blokk! Det blir bare verre!

Anonymkode: dcb25...29c

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...