Gå til innhold

Samlivsbrudd med barn - inn i nytt forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samlivsbrudd med 3 små barn...vi har ikke flytt3t fra hverandre, da vi akkurat har bestemt oss for å bryte..... og jeg har truffet en ny mann allerede. 

Han har partner, men de er i en brudd prosess. De har også 3 små barn.

Jeg klarer ikke tenke klart, er både forelsket, bekymret og ulykkelig på samme tid.  Økonomisk sett er jrg engstelig...  Noen som har erfaring med brudd...er det Like greitt å hoppe inn i nytt forhold og flytte sammen med en gang?  Har jo lyst til det da jeg er forelsket.... 

Men hva er "lurest" å gjøre ved et brudd??

Min "ex" vet ennå ikke om han nye. 

Uff dette er vanskelig 

Anonymkode: dc11e...a32

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette en trolletråd eller er du mindre begavet fra naturens side?

Stakkars barn 

Skrevet

Nei jeg troller ikke , men er en forferdelig fortvilet vanskelig situasjon. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei jeg troller ikke , men er en forferdelig fortvilet vanskelig situasjon. 

Jeg tror rett og slett ikke på at dette er seriøst. 
Du har akkurat blitt singel, ny mann som ikke er singel ENDA og du lurer på om du skal flytte sammen med denne mannen? 

Nei. Bare. Nei. 

Skrevet

Ja, det er lurest å flytte rett inn. Enda lurere er det å komme i gang med å lage et kjærlighetsbarn med ny mann også. Da blir alt veldig bra.

Anonymkode: b371d...e39

• Liker 10
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det er lurest å flytte rett inn. Enda lurere er det å komme i gang med å lage et kjærlighetsbarn med ny mann også. Da blir alt veldig bra.

Anonymkode: b371d...e39

Og ps, fortsett med å ikke si noe til BF. Best å holde det hemmelig 

Anonymkode: 2a58e...f49

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er lurest å vente en god stund før dere møter hverandres barn, og før barna møtes. Så nei, det er ikke lurt å flytte sammen med en gang. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg trenger klare råd ril hva som kan være lurest å gjøre, da hører mitt bare vil være med den nye mannen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg trenger klare råd ril hva som kan være lurest å gjøre, da hører mitt bare vil være med den nye mannen. 

Gud hjelpe meg 

Skrevet

Jeg vet jo på en måte hva som er lurt ...men klarer ikke t3nke klart nå. Er så mye følelser alle veier.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet jo på en måte hva som er lurt ...men klarer ikke t3nke klart nå. Er så mye følelser alle veier.

Sånn er det å være forelsket. Men tenk på barna oppi dette, på begge sider. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du får prøve å sette deg i barna dine sine sko da, å se om det fortsatt er like rosenrødt da. 
Kan love deg det at det er det IKKE

Skrevet

Følelsene dine til barna dine skal være sterkest her, ikke forelskelsen. Dine barn skal loses gjennom bruddet og eventuell flytting og de skal få lande før du introduserer noen ny partner. At du vurderer å flytte rett inn med en ny mann som står midt i et brudd selv med små barn er ganske urovekkende. Her må du gå i deg selv. Fokuser på barna dine. Den nye flammen får du treffe når barna har samvær med sin far enn så lenge, men jeg ville ikke gjort dette heller før HANS brudd er avklart. Vær nå for guds skyld voksne ansvarlige mennesker. 

Anonymkode: 3e1d4...583

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har du ikke hjernekapasitet nok til å skjønne at noen ganger må egne følelser vike av hensyn til andre?! Det er 6 barn oppi det hele. Slik du skriver blir det sikkert fort 2-3 barn til.

Anonymkode: b139b...cba

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du tar deg sammen. Dine barn er viktigere enn å tilfredsstille dine seksuelle og romantiske behov.

Anonymkode: c6203...0cf

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Kutt kontakt til han du er forelsket i, i et halvt år. Så tar dere opp kontakten da, når begge har avklarte forhold med eksen. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Da skal vi si deg hva du skal gjøre, og selv om en leser mye rart på kg, så vil jeg si at dette er fasiten. Dropp den nye fyren langt i bakhodet og la det ligge. Glem ham for nå, glem ditt behov for å ha noen og tydeligvis frykten for å være alene. Prioriter å gjøre dette smertefritt for barna nå før jul og alt! Vær ALENE og lær deg å kjenne på det og følelsene dine!

Det at følelsene dine spriker alle veier blir ikke lettere av å flytte sammen med en fyr og overlappe det med eksen din! Da kan jeg love dere at dere har to vanskelige ekser å forholde dere til, og det med rett. 

Anonymkode: 7adb7...f13

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

1. Finn deg et sted å bo der du bor alene og har barna på samvær.

2. Vent 1 år før barna til ny mann møtes

3. vent med å innlede forhold til forelskelsen før han er ferdig med sitt brudd

4. gå i terapi og jobb med hvorfor du tror det er lurt å kaste seg rett inn i nytt forhold.

5. Bestem selv hva du vil gjøre, ikke spør fremmede på internett.

Anonymkode: 0a62e...2cc

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet

Dette gjorde min eks. Både han og nye damen hoppet ut fra hvert sitt forhold med barn på hver kant til å flytte sammen med en gang.

Det var ikke heldig for barna. De fikk ikke landet i samlivsbrudd før de måtte ta stilling til stemor og stesøsken. Mine barn bor nå hos meg fast og er hos far annenhver helg, det ble mer enn nok for de. 

Så det kommer jo an på hvordan du vil at barna dine skal ha det? 

Selv tenker jeg at barna er viktigst her. Det er foreldre som setter barn til verden, barna har aldri bedt om det. I det man velger å få barn, så kan man ikke sette seg selv først hele veien. Jeg har valgt å tilby barna mine et trygt og stabilit hjem nå. Personlig kunne jeg tenkt meg å få en partner, kanskje en samboer å dele livet med etthvert. Men siden barna mine fikk det så turbulent som resultat av skilsmissen, så setter jeg de først og venter med den "selvrealiseringen" til ting har roet seg. Trenger ikke å ta mange år heller

Anonymkode: 71d92...73d

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Er det mulig…

Anonymkode: 8f134...9cc

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...