Gå til innhold

Hjelp. Jeg har ligget med dattera til sjefen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fortvilet og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er en dame på 43 år. Jeg jobber i en liten bedrift som tilbyr økonomisk rådgivning kommersielt og til privatpersoner. I høst hadde bedriften en rekord omsetning. I den anledning har sjefen tatt oss med på en langhelg til Amsterdam. Jeg vet ikke hvorfor, men sjefen tok med seg sin datter. 

Vi landet ganske tidlig på flyplassen i Amsterdam, vi dro til hotellet, sjekket inn og avtalte at vi skulle på restaurant senere på dagen.

Vi dro på restauranten og jeg kom i prat med sjefens datter, ei søt, attraktiv, beskjeden jente på 19 år. Vi pratet løst og fast, og hadde det fint. Når vi hadde spist ble det bestemt at vi skulle dra i baren på hotellet.

I baren drikker vi alle og har en hyggelig kveld. Etter hvert kommer sjefen bort til meg og han sier at han går å legger seg. Sjefens datter setter seg ved siden av meg i baren, vi tar noen drinker sammen og prater sammen. Hun åpner seg for meg, forteller litt om livet sitt og forteller at hun føler seg bifil. Noe hun er redd for at faren hennes ikke vil akseptere. Jeg forteller henne at han vil være glad i henne uansett og jeg deler at jeg er lesbisk. Vi drikker litt mer og prater. Hun lener seg inn og gir meg et kyss. Jeg klarer ikke la være. Måten hun smiler og gjemmer ansiktet litt etter kysset gjør at jeg mister hemninger og kysser henne tilbake. Jeg tar henne med på mitt hotellrom der ting skjer...

Dette var i natt. Jeg våknet opp til at hun var borte. Nå sitter jeg her sjokkert over hva jeg har gjort, kvalm og livredd for at hun følte seg presset. Det skal sies at jeg spurte henne gjentatte ganger om hun ville dette. Men det føles fortsatt feil og som jeg har forgrepet meg på henne. Det som gjør situasjonen værre er at jeg vet at denne jenta ikke har hatt aktiv mor i livet sitt. Så jeg vet ikke om dette var noe psykisk som utartet seg for henne... 

Hva i alle dager gjør jeg nå? Bør jeg prate med henne? Bør jeg la henne være ifred? Bør jeg finne på unnskylding og fly hjem? Bør jeg se meg etter ny jobb? 

Anonymkode: 3a495...117

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lage en konstruert historie?

Anonymkode: dab0a...a19

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor lage en konstruert historie?

Anonymkode: dab0a...a19

Kan nett-troll som deg for en gang skyld bare bla forbi uten å komme med besswisser svar? Jeg orker ikke slike som deg akuratt nå 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan nett-troll som deg for en gang skyld bare bla forbi uten å komme med besswisser svar? Jeg orker ikke slike som deg akuratt nå 

Lite å gjøre på en lørdagsmorgen eller? Ta deg heller en joggetur fremfor å sitte her og trolle.

Anonymkode: 67b92...8f9

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis dette potensielt er en reell historie; hvorfor skal du gjøre noe som helst?  

Anonymkode: 3188b...e67

• Liker 2
Skrevet

Håper du lærte at man ikke skal være en gammel gris

Anonymkode: 68db1...089

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

En engangs greie med hun her kanskje. Hun ville nok ha en godt voksen og erfaren dame til noe slikt kanskje? Hun er voksen og jeg håper hun kosa seg max👏

• Hjerte 2
Skrevet

Du har jo ikke gjort noe galt eller ulovlig, selv om hun var ung og datteren til sjefen din😊Og om det stemmer det du forteller, er det absolutt ikke snakk om et overgrep. Så pust med magen, og ta det helt med ro😊

Anonymkode: 0c2e4...a83

• Liker 5
Skrevet

Det som skjer i Amsterdam, blir i Amsterdam, enkelt og greit! 

Anonymkode: d186e...6e6

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Tydelig at du angrer på hva DERE har gjort. 
Men du overtenker situasjonen. 
Dere er begge voksne. Og du har ikke gjort noe galt . Ikke helt heldig at det er dattera til sjefen, men det får du ikke gjort noe med nå. 

Anonymkode: c325f...c76

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tydelig at du angrer på hva DERE har gjort. 
Men du overtenker situasjonen. 
Dere er begge voksne. Og du har ikke gjort noe galt . Ikke helt heldig at det er dattera til sjefen, men det får du ikke gjort noe med nå. 

Og, ta en prat med henne hvis du føler det er riktig . 

• Liker 2
Skrevet

Altså. Hun er 19!! Det er alt for ungt for deg på 43!! å skulle ha sex med! 

Kjenner jeg blir fysisk uvel av tanken! Hva tenkte du med? Hun var nettopp et barn! Og de er langt fra ferdig utviklet mentalt i den alderen! Hun kan faktisk ende opp med å slite med dette i ettertid!

Jeg er yngre enn deg og har en (bilfil) datter på samme alder. Og hadde jeg visst at en av mine ansatte på over 40 år hadde ligget med henne så hadde det arbeidsforholdet blitt rimelig vanskelig! 

Uansett om du er dame så er dette her på grensa til utnytting av en ung naiv jentunge! 

Jeg skjønner godt at du skammer deg, for å si det sånn!

Anonymkode: 19e74...ec2

• Liker 6
Skrevet

Jeg tenker at det kan være lurt å prate sammen. Kanskje du kan invitere henne på en gåtur rundt i byen? 

Det kan være lurt å si at du hadde en veldig fin kveld i går og at du synes hun er ei flott jente, men at du er litt redd for at hun opplever at du utnyttet situasjonen. Det var jo ikke meningen. 

Kanskje dere også sammen kan finne ut hva dere forteller/ikke forteller til faren/sjefen? Greit å ha en felles forståelse der.

PS: Å oppgi så mange detaljer (f.eks. sted, alder, tidspunkt) gjør at det er lett for involverte i historien å kjenne seg igjen. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Bare la det ligge. Tror neppe at dattera til sjefen nevner noe selv om dette til faren sin 

Anonymkode: 63cf7...b38

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Takk for råd alle sammen. Det endte opp med at hun banket på hos meg litt senere på morgenen. Hun forsikret meg om at vi hadde en fin kveld sammen og vi skulle holde det for oss selv

TS

• Liker 2
  • Hjerte 4
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Altså. Hun er 19!! Det er alt for ungt for deg på 43!! å skulle ha sex med! 

Kjenner jeg blir fysisk uvel av tanken! Hva tenkte du med? Hun var nettopp et barn! Og de er langt fra ferdig utviklet mentalt i den alderen! Hun kan faktisk ende opp med å slite med dette i ettertid!

Jeg er yngre enn deg og har en (bilfil) datter på samme alder. Og hadde jeg visst at en av mine ansatte på over 40 år hadde ligget med henne så hadde det arbeidsforholdet blitt rimelig vanskelig! 

Uansett om du er dame så er dette her på grensa til utnytting av en ung naiv jentunge! 

Jeg skjønner godt at du skammer deg, for å si det sånn!

Anonymkode: 19e74...ec2

Det er ikke slik at jeg normalt sett løper etter ungdom. Jeg hadde en fin kveld og ble betatt av henne 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Håper du lærte at man ikke skal være en gammel gris

Anonymkode: 68db1...089

Eller purke? Siden ts er kvinne? 

Anonymkode: 801e3...abd

• Nyttig 2
Skrevet

Litt fascinerende å se forskjellene i reaksjon når det er kvinner som holder på sånn, kontra menn. Hadde en godt voksen mann knulla 19år gamle dattera til sjefen, så ville denne tråden vært på mange sider allerede 😅

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Æsj...bare æsj

Anonymkode: 45fc2...f2a

• Liker 2
Skrevet
Artmo3 skrev (7 minutter siden):

Litt fascinerende å se forskjellene i reaksjon når det er kvinner som holder på sånn, kontra menn. Hadde en godt voksen mann knulla 19år gamle dattera til sjefen, så ville denne tråden vært på mange sider allerede 😅

Skjønner bare ikke hvorfor kvinner er så hykleriske, og spesielt de her på KG

Anonymkode: 7b2f6...79a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...