AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #1 Skrevet 9. desember 2023 Hei! jeg har et stort dilemma, jeg har følelser for bestevennen min som jeg har kjent i litt over 10 år og aner ikke hva jeg skal gjøre. jeg har prøvd å date andre men det har bare ikke fungert, jeg har kun bare tenkt på at det er han jeg vil ha hos meg livet ut. Det er liksom vanskelig for meg å se for seg meg med noen andre. men jeg vil ikke ødelegge alt ved å si det til han, at jeg har følelser for han og at følelsene er mer enn bare vennskap. Jeg klarer ikke tanken på å miste han. jeg er livredd for å miste han.. Hilsen meg 26 år gammel Anonymkode: 2ac4c...221
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #2 Skrevet 9. desember 2023 Med mindre du er særdeles lite attraktiv, eller han på annet vis ser deg som en søster, så kjør på. Lær deg hvordan menn ikke skiller på vennskap, forhold, og sex, på samme måte som kvinner gjør. Anonymkode: 34fe4...0bb 1
petterm Skrevet 9. desember 2023 #3 Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei! jeg har et stort dilemma, jeg har følelser for bestevennen min som jeg har kjent i litt over 10 år og aner ikke hva jeg skal gjøre. jeg har prøvd å date andre men det har bare ikke fungert, jeg har kun bare tenkt på at det er han jeg vil ha hos meg livet ut. Det er liksom vanskelig for meg å se for seg meg med noen andre. men jeg vil ikke ødelegge alt ved å si det til han, at jeg har følelser for han og at følelsene er mer enn bare vennskap. Jeg klarer ikke tanken på å miste han. jeg er livredd for å miste han.. Hilsen meg 26 år gammel Anonymkode: 2ac4c...221 Hvis du går litt forsiktig fram til å begynne med så er sjansen stor for at du får beholde han som venn i alle fall. Du trenger jo ikke å begynne med å utbasunere at du er forelsket i han. Prøv deg fram. Si du er glad for vennskapet/glad i han som man er glad i en god venn i første omgang. Se hvordan han reagerer. Hvis han spør om du er forelsket i han så svar litt unnvikende. Spør hva han hadde synes om det? Menn/gutter må ofte ha et tydelig språk, så hvis du går forsiktig fram går det sikkert bra. Tenk om han faktisk har følelser for deg også, men ikke tør å si det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå