Gå til innhold

Når er det virkelig kvinner blir utdanka i dating?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjempehard skrev (På 11.12.2023 den 20.11):

Om en mann fikk velge, uansett hans alder hadde han tatt den dama som var yngst og så best ut. 
En av mine exer var 21 år gammel og jeg var da 33. Yngre damer er mer attraktive = har mer glød, fastere hud, slankere, mer energi. Jo eldre en damer blir jo mindre attraktiv blir hun. Med menn er ofte motsatt hvis de tar godt vare på helsa si, spiser sunt og trener.

Menn blir ikke bedre. Her har kvinner tatt seg opp. Er ikke som før da de måtte gå hjemme å føde barn hele tiden. I dag holder kvinner seg mye lenger enn menn. Men nice try.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om en mann fikk velge, uansett hans alder hadde han tatt den dama som var yngst og så best ut. 
En av mine exer var 21 år gammel og jeg var da 33. Yngre damer er mer attraktive = har mer glød, fastere hud, slankere, mer energi. Jo eldre en damer blir jo mindre attraktiv blir hun. Med menn er ofte motsatt hvis de tar godt vare på helsa si, spiser sunt og trener.

You wish, dude. Bare vent - kjempehard blir ofte slapp. Lykke til med alderdommen.

Anonymkode: 32c9e...1fd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å snakke for seg selv, ikke alle menn 

Anonymkode: b7609...73b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...