EmVeeJee Skrevet 9. desember 2023 #1 Skrevet 9. desember 2023 Jeg har en Delonghi-maskin som kverner bønner. Nå må den avkalkes og den fungerer ikke igjen før man har gjort det. Kommer meg ikke ut for å kjøpe i dag så jeg lurte på om det gikk å bruke eddik i stedet? Eller vil det sette smak?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #2 Skrevet 9. desember 2023 Funker den ikke uten å avkalke? På vår maskin kan vi "overstyre" og velge å utsette avkalkingen. Anonymkode: 7e958...468
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #3 Skrevet 9. desember 2023 du trenger ikke avkalke - Bare fyll med lunket eller kaldt vann😃 Anonymkode: 6528b...0ce
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #4 Skrevet 9. desember 2023 Disse maskinene er programert til et marked med dårligere vann enn i Norge, så trenger ikke avkalkes på langt nær så ofte som de ber om. Så på min kjører jeg avkalkningprosessen uten middel i innimellom. Anonymkode: 83545...285
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #5 Skrevet 9. desember 2023 Du kan kjøre avkalking med kun vann. Eddik ville jeg ikke brukt. Selv bruker jeg enten vann eller sånn flytende "Cleaning Aid" som kjøpes i dagligvarebutikken Anonymkode: 1832e...aa5
newman01 Skrevet 9. desember 2023 #6 Skrevet 9. desember 2023 Eddik er ikke alltid spesielt bra for pakninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå