Aksel28 Skrevet 9. desember 2023 #1 Del Skrevet 9. desember 2023 Har en god stund nå vært interessert i å date en eldre dame.. føler de er mer trygge på deg selv, modne og mindre drama.. hvordan burde jeg gå frem for å finne en dame som er interessert i p date en 28 år gammel ung mann? Helst 37-40 og oppover, setter pris på tilbakemeldinger! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym78910 Skrevet 9. desember 2023 #2 Del Skrevet 9. desember 2023 Aksel28 skrev (6 timer siden): Har en god stund nå vært interessert i å date en eldre dame.. føler de er mer trygge på deg selv, modne og mindre drama.. hvordan burde jeg gå frem for å finne en dame som er interessert i p date en 28 år gammel ung mann? Helst 37-40 og oppover, setter pris på tilbakemeldinger! Avklar hva hun ønsker i forkant. Ikke ha det gøy med å overtale gamle damer som ser etter et forhold. Gamle damer har også følelser. Jeg ble hodestups forelsket i en ung mann på match, han brukte lang tid på å forklare at alder var ingen hindring han så etter noe seriøst osv. det var ikke tilfelle og var veldig vanskelig (trist) å avslutte. Men har det bra nå og unngår unge menn, jeg klarer ikke skille sex og følelser. Skulle virkelig ønske jeg klarte det. Når det er sagt så kan du egentlig bare være deg selv, så ordner det seg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #3 Del Skrevet 9. desember 2023 anonym78910 skrev (1 time siden): Avklar hva hun ønsker i forkant. Ikke ha det gøy med å overtale gamle damer som ser etter et forhold. Gamle damer har også følelser. Jeg ble hodestups forelsket i en ung mann på match, han brukte lang tid på å forklare at alder var ingen hindring han så etter noe seriøst osv. det var ikke tilfelle og var veldig vanskelig (trist) å avslutte. Men har det bra nå og unngår unge menn, jeg klarer ikke skille sex og følelser. Skulle virkelig ønske jeg klarte det. Når det er sagt så kan du egentlig bare være deg selv, så ordner det seg. Words. Opplevd det samme. Syns yngre menn er kjekke og sjarmerende men jeg og klarer ikke skille sex og følelser og selv om vi har passert 50 har vi også følelser og så er det forskjell på oss som har vært mye single og de som kommer ut av lange forhold. Så yngre menn er best og holde seg unna. Jeg har blitt skikkelig forelsket en gang og alt ble bare vondt. Så enig med den over du må være tydelig på hva du søker og ikke gå inn som du er seriøs hvis du ikke er det så du treffer på damer som ser etter det samme. Anonymkode: 59642...dce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #4 Del Skrevet 9. desember 2023 Det spørs hva du vil ha, sex eller forhold. Min erfaring er at en del eldre damer er lette å få til sengs, men det er en myte at det blir mindre drama med dem. Hvis du ønsker et langvarig forhold til en dame i den aldersgruppen må du avklare en del ting med deg selv først. Ønsker du egne barn? Da må du sette i gang med en gang, før det blir for sent. Er du klar for å bli stefar? Hvis nei, da må du finne ei dame som ikke har barn. I den alderen har de fleste barn, og majoriteten av de som ikke har det vil ha det, og det fort. En god venn av meg har gått på en skikkelig mine der. Han er tidlig i 30-årene og gift med ei dame sent i 40-årene. Hun har et voksent barn fra før, men han har ingen. Nå sitter han der uten mulighet til å få. De har prøvd, men det gikk ikke. Årene går, og jeg venter egentlig bare på at det blir slutt, men han klarer ikke. De sitter med hus og gjeld på bil og diverse i tillegg. Ikke en heldig situasjon. Anonymkode: c2cd2...d76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #5 Del Skrevet 9. desember 2023 Strikkeoppskrifter og garn som gaver under kurtisen fungerer godt! Anonymkode: ddb3a...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 9. desember 2023 #6 Del Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det spørs hva du vil ha, sex eller forhold. Min erfaring er at en del eldre damer er lette å få til sengs, men det er en myte at det blir mindre drama med dem. Hvis du ønsker et langvarig forhold til en dame i den aldersgruppen må du avklare en del ting med deg selv først. Ønsker du egne barn? Da må du sette i gang med en gang, før det blir for sent. Er du klar for å bli stefar? Hvis nei, da må du finne ei dame som ikke har barn. I den alderen har de fleste barn, og majoriteten av de som ikke har det vil ha det, og det fort. En god venn av meg har gått på en skikkelig mine der. Han er tidlig i 30-årene og gift med ei dame sent i 40-årene. Hun har et voksent barn fra før, men han har ingen. Nå sitter han der uten mulighet til å få. De har prøvd, men det gikk ikke. Årene går, og jeg venter egentlig bare på at det blir slutt, men han klarer ikke. De sitter med hus og gjeld på bil og diverse i tillegg. Ikke en heldig situasjon. Anonymkode: c2cd2...d76 Du fikk spørsmålet: "Hvor treffer jeg eldre damer", og du svarte dette👆. det er gøy, men Du er drama. Det kommer ikke til å endre seg uansett hvem du møter. Svaret til TS er at man endrer alderspreferansene i datingappen man bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 9. desember 2023 #7 Del Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det spørs hva du vil ha, sex eller forhold. Min erfaring er at en del eldre damer er lette å få til sengs, men det er en myte at det blir mindre drama med dem. Sikkert isolert sett riktig, men det blir faktisk ikke mer drama med en dame enn det du tillater. Du må rett og slett være litt streng med henne. Ikke godta hva som helst av oppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 9. desember 2023 #8 Del Skrevet 9. desember 2023 Ønsker du et seriøst forhold, eller vare sex? Ville vært tydelig på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #9 Del Skrevet 9. desember 2023 Helene1982 skrev (2 timer siden): Du fikk spørsmålet: "Hvor treffer jeg eldre damer", og du svarte dette👆. det er gøy, men Du er drama. Det kommer ikke til å endre seg uansett hvem du møter. Svaret til TS er at man endrer alderspreferansene i datingappen man bruker. Er jeg drama? Jeg svarte på noe av det TS skrev. Etter å ha vært med en del "eldre" damer i tillegg til noe yngre og jernalderende vil jeg si dette - det er personligheten som avgjør om det blir drama, ikke alderen. Den mest psycho dama jeg har hatt med å gjøre var i slutten av 40-årene. Anonymkode: c2cd2...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #10 Del Skrevet 9. desember 2023 Jeg blir sjekket oftere opp av yngre menn. Jeg er selv 43, men de fleste tror jeg er maks 30. Jeg liker de yngre bedre pga de er med på det meste uten å ta seg selv så høytidelig Ikke har så mye bagasje etc.. Jeg hadde et forhold over 1 år med en som var 19 år yngre. Han er perfekt og en skikkelig oppegående fyr tross alt ung. Hadde dypere samtaler med han enn eksen min på samme alder som meg.. For min del så skal ikke jeg har flere barn, så jeg måtte stoppe mens leken va god. Du får sjekke på byen eller legge høyere alder på dateing sider kanskje?☺️ Anonymkode: 53e94...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aksel28 Skrevet 9. desember 2023 Forfatter #11 Del Skrevet 9. desember 2023 exictence skrev (1 time siden): Ønsker du et seriøst forhold, eller vare sex? Ville vært tydelig på det. Noe seriøst hadde vært optimalt .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 9. desember 2023 #12 Del Skrevet 9. desember 2023 (endret) Aksel28 skrev (8 minutter siden): Noe seriøst hadde vært optimalt .. Så fint. Da hadde jeg satt pris på at han inviterte meg ut å spise i første omgang. Så kunne du foreslått at dere gikk en tur sammen. Jeg hadde satt pris på mange små korte koselige telefoner fra ham, at han bare ville ringe kort for å høre stemmen min, si at han tenkte på meg, at han spurte meg hvordan jeg har det. Ringe for å si god morgen, og ønsket meg en god dag. Samme om kvelden. Ikke så lange samtaler på telefonen, heller mange korte. Det å lage mat sammen hadde vært kjekt. Foretrekker at mannen kommer med forslag på å lage noe godt, ikke forvente og spørre om jeg kan finne på. Gjelder andre aktiviteter også. Spør meg veldig gjerne om det er noe spesielt jeg kunne tenke meg, og at jeg måtte bare si om det var noe jeg ønsket. men KOM MED FORSLAG SELV. Setter pris på at du gjør det koselig rundt deg, at du er ryddig og ren. Se meg inn i øynene. Endret 9. desember 2023 av exictence Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aksel28 Skrevet 9. desember 2023 Forfatter #13 Del Skrevet 9. desember 2023 exictence skrev (2 timer siden): Så fint. Da hadde jeg satt pris på at han inviterte meg ut å spise i første omgang. Så kunne du foreslått at dere gikk en tur sammen. Jeg hadde satt pris på mange små korte koselige telefoner fra ham, at han bare ville ringe kort for å høre stemmen min, si at han tenkte på meg, at han spurte meg hvordan jeg har det. Ringe for å si god morgen, og ønsket meg en god dag. Samme om kvelden. Ikke så lange samtaler på telefonen, heller mange korte. Det å lage mat sammen hadde vært kjekt. Foretrekker at mannen kommer med forslag på å lage noe godt, ikke forvente og spørre om jeg kan finne på. Gjelder andre aktiviteter også. Spør meg veldig gjerne om det er noe spesielt jeg kunne tenke meg, og at jeg måtte bare si om det var noe jeg ønsket. men KOM MED FORSLAG SELV. Setter pris på at du gjør det koselig rundt deg, at du er ryddig og ren. Se meg inn i øynene. Takk for innsikten.. føler at jeg gjør mye av dette fra før hvis jeg dater noen. Er jo disse tingene som gjør det til en god relasjon, forhåpentligvis finner jeg noe sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #14 Del Skrevet 9. desember 2023 Aksel28 skrev (14 timer siden): Har en god stund nå vært interessert i å date en eldre dame.. føler de er mer trygge på deg selv, modne og mindre drama.. hvordan burde jeg gå frem for å finne en dame som er interessert i p date en 28 år gammel ung mann? Helst 37-40 og oppover, setter pris på tilbakemeldinger! Når jeg var rundt din alder, så brukte jeg tinder til det, men det begynner bli noen år siden, møtte mange på 40-50 der, men litt mer tålmodighet må man nok ha siden det er færre 40-50 åringer der. Men ikke start for vulgært, det skremmer de fort bort, men man kan fint komme veldig fort på sexpraten om det kommer rett og og er respektfullt Men ute på byen er det jo også veldig mange damer i den alderen som er mer enn billige, da gjelder det bare å tørre, så er nok et ligg ikke langt unna Anonymkode: 2d035...e19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #15 Del Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når jeg var rundt din alder, så brukte jeg tinder til det, men det begynner bli noen år siden, møtte mange på 40-50 der, men litt mer tålmodighet må man nok ha siden det er færre 40-50 åringer der. Men ikke start for vulgært, det skremmer de fort bort, men man kan fint komme veldig fort på sexpraten om det kommer rett og og er respektfullt Men ute på byen er det jo også veldig mange damer i den alderen som er mer enn billige, da gjelder det bare å tørre, så er nok et ligg ikke langt unna Anonymkode: 2d035...e19 Ikke mer enn billige, men mer enn villige 😅 Anonymkode: 2d035...e19 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #16 Del Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Når jeg var rundt din alder, så brukte jeg tinder til det, men det begynner bli noen år siden, møtte mange på 40-50 der, men litt mer tålmodighet må man nok ha siden det er færre 40-50 åringer der. Men ikke start for vulgært, det skremmer de fort bort, men man kan fint komme veldig fort på sexpraten om det kommer rett og og er respektfullt Men ute på byen er det jo også veldig mange damer i den alderen som er mer enn billige, da gjelder det bare å tørre, så er nok et ligg ikke langt unna Anonymkode: 2d035...e19 du fikk med deg at ts helst vil ha noe seriøst ikke sånn overfladisk sex opplegg som du koste deg med??? Anonymkode: 59642...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #17 Del Skrevet 9. desember 2023 Som du er mot kvinner i alle aldre. Oppfør deg voksent og vær tydelig på at du er interessert i henne som menneske. Ikke bare som en fetisj eller kuriøsitet. Ikke send melding : "Skjeeeeer?" Anonymkode: 87851...e87 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 9. desember 2023 #18 Del Skrevet 9. desember 2023 Du må i alle fall være klar på intensjonene dine overfor henne. Vi tar ikke hint. Inviter henne med på julemarked, julefilm... whatever, og få til rammer for en skikkelig flørt og en skikkelig prat. Om hun sier "Nei takk", så kontakt henne aldri igjen, og sier hun "Ja", så begynner du pent med søte meldinger, noen telefoner, men ikke så intens at du virker masete. Forvent f.eks. aldri svar i arbeidstida hennes. Er hun med på flørten, så skal du spille med åpne kort om absolutt alt, og ikke gjøre deg til. Voksne kvinner vet når noen juger eller overdriver, selv om vi ikke sier det. - Og det drar ned respekten for den som prøver å leke med oss. En voksen kvinne vet hva hun vil, og du går inn i et forhold til en som ikke finner seg i tull. Hun forventer at du tar halvparten av alt - fra betaling til do-skrubbing, plenklipping, innkjøp og evig flørt. Hun er lei av døgnfluer og døgenikter, og forventer kvalitet i kommunikasjon, intimitet og lojalitet. Ingen voksne kvinner ønsker seg menn som ter seg som store barn. Hun trenger omsorg, og en som gjør livet hennes lettere å leve. Putter du ikke tallerkenen din i oppvaskmaskinen, fyller bilen selv eller "glemmer" å handle så vil du få velfortjent tyn Store gutter som gjør slike ting helt av seg selv; de liker vi. Ingen liker å mase på andre om ting man skal forvente at de ordner. Vær varm, ekte, ivaretagende og åpen for de dype samtalene der man blir skikkelig kjent. Det er det kvinner savner fra menn på sin egen alder, som gjerne "pensjonerer seg" fra å ta vare på kona og huset sitt selv. (Der har du åpent mål) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #19 Del Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): du fikk med deg at ts helst vil ha noe seriøst ikke sånn overfladisk sex opplegg som du koste deg med??? Anonymkode: 59642...dce Når han skrev p date, så trodde jeg han mente pule date. Mye av det samme gjelder uansett, jeg gjorde det samme når jeg var i et forhold med en som var 10 år eldre Anonymkode: 2d035...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #20 Del Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når han skrev p date, så trodde jeg han mente pule date. Mye av det samme gjelder uansett, jeg gjorde det samme når jeg var i et forhold med en som var 10 år eldre Anonymkode: 2d035...e19 Høres ut som en kjernekar Anonymkode: 59642...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå