Gå til innhold

Han var ikke min type men elsker personligheten hans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har avslått han lenge, vært med han hjem noen ganger men nektet å kysse eller ligge med han! Så ble det julebord, han ble med hjem så skjedde det, han var utrolig i sengen egentlig. Vi har god kjemi, men noen ganger er han av og på, og jeg vet det er pga meg, at jeg trekker meg litt tilbake, men han kan faktisk ikke klenge på meg på jobb, det er ikke greit. Jobb og forhold skal skilles, men nå er han på igjen fordi jeg viser interesse. Prøver å være forsiktig. Trodde jeg aldri kom til å falle for han da utseendemessig er han egentlig ikke min type, jeg liker mørke, men hans personlighet er så fin. Som tatt ut av film. Men jeg har merket han ikke kan overnatte eller komme på besøk, vet vi har en slitsomjobb og vi sees jo på jobb hver dag, men tanke på den nærheten jeg ikke kan ha ødelegger meg litt og han gir litt miksa signaler, jeg inviterer han til meg, hvorfor kan han ikke bare sove over? Han har en avtale om å hente foreldrene sine, men han kan gjøre litt annet prioritere litt meg også? Eller så føler jeg han ikke er intressert. Selv om han viser det mye, men for meg så kan det ikke være nok, er av en annen kultur egentlig så jeg kan fort føle meg avvisende.

Anonymkode: 5207a...01a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil nok ikke noe seriøst siden han unngår å være hos deg. Dere hadde sex og det var det. Han er sikkert med på det igjen, men virker som at du kan bli såret av at det kun er det så da er det best å legge denne episoden bak seg og unngå å flørte mere. Du likte han jo ikke egentlig engang 

Anonymkode: f8e02...f43

• Liker 1
Skrevet

Skjønner godt at han ikke vil sove over hvis dere uansett sees på jobb. 

Du må vise at du liker ham du også, hvis du vil han skal vise. 

Anonymkode: 01592...2e6

Skrevet

Si heller ifra at i år kjøper du ikke julegaver, men at du heller gir pengene til noen som trenger det. Jeg personlig er mer for å støtte trengende i nærmiljøet enn et barn i Afrika. Ta vare på våre egne først. Det finnes mange organisasjoner og privatpersoner som driver støtte til fattige her i landet i juletiden. Det kan være matkasser, julegaver til barn som ikke har noe, gi en jul i regi av barnevernet og Nav eller private som tilbyr hjelp på finn

Anonymkode: 5dcd1...1e8

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Si heller ifra at i år kjøper du ikke julegaver, men at du heller gir pengene til noen som trenger det. Jeg personlig er mer for å støtte trengende i nærmiljøet enn et barn i Afrika. Ta vare på våre egne først. Det finnes mange organisasjoner og privatpersoner som driver støtte til fattige her i landet i juletiden. Det kan være matkasser, julegaver til barn som ikke har noe, gi en jul i regi av barnevernet og Nav eller private som tilbyr hjelp på finn

Anonymkode: 5dcd1...1e8

🥲

Skrevet

Hvor lenge har du avvist han?

Og hvor lenge har du følt deg avvist fordi han ikke vil overnatte? Hvor lenge siden er dette julebordet? Hva har dere gjort på møtene i ettertid? Har dere snakket noe om hva dere er, og hvordan håndtere dette med at dere jobber sammen?

Anonymkode: 18c83...64f

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor lenge har du avvist han?

Og hvor lenge har du følt deg avvist fordi han ikke vil overnatte? Hvor lenge siden er dette julebordet? Hva har dere gjort på møtene i ettertid? Har dere snakket noe om hva dere er, og hvordan håndtere dette med at dere jobber sammen?

Anonymkode: 18c83...64f

1 uke bare men jeg er vandt til at alt vises med engang, og dette er jo en nordmann, noe jeg er uvandt med egentlig.. 

Skrevet

Han var her i går men dro etter 1 time.. 

Ser han har vært aktiv men ikke åpna siste snappen min, hva er greia? Skjønner ikke på slike

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han var her i går men dro etter 1 time.. 

Ser han har vært aktiv men ikke åpna siste snappen min, hva er greia? Skjønner ikke på slike

Han er ikke interessert sånn som du er.

Anonymkode: beb20...4ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han er ikke interessert sånn som du er.

Jeg er jo snill? 
han sa jo selv han elsket personligheten min, men ja sikkert all lie

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er jo snill? 
han sa jo selv han elsket personligheten min, men ja sikkert all lie

Selv om du er snill så betyr ikke det at han må bli interessert.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Selv om du er snill så betyr ikke det at han må bli interessert.

Nei det vet jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...