Gå til innhold

Har du noengang blitt for å være full selv om du var kluink edru?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At du bare var sliten og ønsket å sove f eks?

Anonymkode: be247...9b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At du bare var sliten og ønsket å sove f eks?

Ts her

Det skal stå 

Har du noengang blitt tatt for å være full.

Skrevet

Jeg har vært sjåfør flere ganger. Noen tror jeg er full. Jeg har humøret med meg. Har blitt nektet inngang på utesteder, klin edru. Jeg drikker sjeldent, men er med venner. Jeg er ute på byen. 

• Liker 1
Skrevet

Hehe, ja en del ganger faktisk. Ikke alltid like gøy selvfølgelig, men mer komisk enn frustrerende syns jeg 😅

Skrevet

Det har skjedd flere ganger

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her

Det skal stå 

Har du noengang blitt tatt for å være full.

Jeg tok deg for å være full etter den overskriften 😅

Selv har jeg aldri vært full eller blitt tatt for å være full, men er det kontroll i tollen osv kan du vedde på det er avholdsmennesket meg som blir stoppet, mens andre går forbi med klirrende poser.

Anonymkode: 155dc...a16

• Liker 3
Skrevet

En gang. Jeg var på vors med en gjeng som drakk seg gode i farta. Selv drakk jeg 0 fordi jeg ikke hadde lyst på. Så gikk vi på en svært brun pub på Torshov, dette var tidlig 2000-tall da hele Torshov var ganske shabby. Ble først stoppet i døra, sluppet inn under tvil og deretter nektet ølservering. Fikk beskjed om å ta meg et par glass vann før jeg kunne få øl. De andre bekreftet at jeg ikke hadde drukket en dråpe, men gikk en times tid eller to før jeg aller nådigst fikk en halvliter. Jeg var pen og pyntelig i tøyet, pent sminket, ung og blid. 

Antakelig hadde de aldri noen sinne sett et edru menneske på det stedet før. 

Anonymkode: bd41f...a48

Skrevet

Stadig vekk, da jeg er sjåfør for venner og er med inn på selve festen. Jeg drikker kun energidrikk disse kveldene, men reagerer veldig på koffein så energien er jo på topp. 

Anonymkode: 4d8ae...ead

Skrevet
Helene skrev (6 timer siden):

Jeg har vært sjåfør flere ganger. Noen tror jeg er full. Jeg har humøret med meg. Har blitt nektet inngang på utesteder, klin edru. Jeg drikker sjeldent, men er med venner. Jeg er ute på byen. 

Her også. Snubla i en trapp, bøe nektet inngang fordi jeg var for full, jeg bar edru og sjåfør, lite hjalp det å si det. 

Ofte fikk jeg komentarer om at jeg ikke skulle  kjøre i fylla. Og ble påstått at jeg måtte jo ha drukket fordi jeg var med og danset og hadde det gøy. Man kan visst ikke både danse og være sjåfør. Sjåfører skal visst sitte i en mørk krok, gjøre ingenting ut av seg og helst kjede seg , tydeligvis...

Anonymkode: 5316b...bcc

Skrevet

Nei, jeg er ganske normal som edru. Jeg har blitt stoppet i kontroll og blåst promille fordi jeg hadde brukt munnskyll rett før jeg dro ut, og da var snuten litt mistenksomme, men gikk fint etter jeg skylte munnen et par ganger med Farris før jeg blåste igjen.

Anonymkode: 30971...736

Skrevet

En kveld var jeg sjåfør når jeg skulle ut med noen kompiser. Flere av dem var nok varierende grad av brisen, før vi kom frem ett sted. Men jeg var selvfølgelig klinkende edru, ettersom jeg var sjåfør for kvelden, og jeg drikker heller andre ting enn alkohol uansett. 

Likevel var jeg den eneste personen som ble stoppet av dørvaktene, fordi jeg visstnok ser alt for påvirket ut. Selvfølgelig bare en fullstendig ego-tripp fra dørvaktene da. Når de har muligheten til å slippe inn, eller IKKE slippe inn, folk etter deres eget forgodtbefinnende.            

Anonymkode: 67bbf...d42

Skrevet

Ja, for noen måneder slapp jeg ikke inn på et utested fordi dørvakten mente jeg var synlig påvirket. Jeg hadde vært ute å spist middag sammen med kolleger og vi gikk videre til et utested. Jeg hadde kun drukket ett glass vin til middagen, og all alkoholen var nok ute av blodet. Men jeg var trøtt og sliten. Syns hele seansen var så pinlig at jeg gikk bare hjem. Og litt lei meg, ser jeg virkelig så sliten ut at jeg oppfattes full. 

Anonymkode: 633d6...b12

• Hjerte 1
Skrevet

De to gangene jeg ikke har fått sluppet inn på et utested, har skjedd når jeg har vært sjåfør og helt edru. 

Merkelig det der. 

Anonymkode: 8967e...476

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...