ViLaterSom Skrevet 8. desember 2023 #1 Skrevet 8. desember 2023 Jeg er 17 år (blir 18 i januar) og lurer på hva jeg burde ta med meg når jeg skal ut på byen, hva bruker man å ta med seg?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #2 Skrevet 8. desember 2023 Kroppen med klær. Mobil og bankkort. Anonymkode: 37bf5...7ac 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #3 Skrevet 8. desember 2023 Penger på kort eller noen å ringe for å komme seg trygt hjem. Pirattaxi=IKKE god ide. Have fun. Anonymkode: 95d1d...016
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #4 Skrevet 8. desember 2023 Kommer an på om du er jente eller gutt. Gutt: mobil, husnøkler, ID, evn snus/sigg, penger til drikke og til bussbillett hjem Jente: alt over men penger til taxi ikke buss, en stygg bukse og stygg genser å dra over antrekket ditt når du skal hjem for å redusere faren for ekle menn som approacher deg og taxisjåfører som klår på deg(husk å alltid sette deg i baksetet direkte bak sjåføren, ikke på høyre side. Det er vanskeligst å glo på deg og klå på deg når du sitter på venstre side. Husk å sjekk at det ikke er barnesikring på døren før dere begynner å kjøre), FamilyFinder app påskrudd på mobilen så venninner kan se eksakt hvor du er og lytte med mikrofon om noe skjer, evn gode sko om du har gått med hæler ute, skjerf, lue, hansker, forsvarsspray eller annet forsvars"våpen"(jeg pleier å gå med neglfil i stål tilgjengelig i lommen just in case) , ikke bestill drinker eller øl i glass, men på flaske for det er mye enklere å få dop i drinken i glass enn i flasketut, bind og tamponger selvom du ikke har mensen er det hyggelig å ha en til overs om andre trenger , en flaske vann å drikke så du ikke våkner opp med tørr og irritert hud, gnagsår plaster om du går med støvletter eller hæler Anonymkode: c2537...162 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #5 Skrevet 8. desember 2023 Minst mulig. Penger og telefon, så kommer du langt. Anonymkode: a41ae...3d0
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #6 Skrevet 8. desember 2023 Godt humør! Anonymkode: ecb3a...f42
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #7 Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kroppen med klær. Mobil og bankkort. Anonymkode: 37bf5...7ac 😂 Anonymkode: e7501...70d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå