AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #1 Skrevet 8. desember 2023 Jeg har sovet veldig lite over en lang periode (flere måneder med Max 3 timer per natt med søvn). Jeg var på jobb i dag og satt på kontorstolen og gikk i bakken. Jeg våknet ikke av fallet. De som deler kontor med meg forsøkte å vekke meg, men jeg ville bare få sove. Kroppen min orket ikke å røre seg og jeg klarte ikke å holde øynene åpne. Jeg hadde ikke vondt noe sted. Under kontorbygget har vi et legekontor så de ringte dit. Legen kom altså opp på mitt kontor for å undersøke meg. Jeg orket ikke å holde meg våken og ble hentet med ambulanse. Nå har jeg kommet hjem og det ble ikke funnet noe «feil». Andre som har hatt lignende erfaringer? Anonymkode: 8d49e...6d6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #2 Skrevet 9. desember 2023 Har ikke opplevd dette selv, men vil tro det er andre som har opplevd liknende. Man er jo mange timer på arbeidsplassen, og det kan skje ting. Det viktigste her er at du får hjelp med søvnproblemet. Det er ekstremt lite søvn du har fått i det siste, kroppen sa kort og godt at nå MÅ den sove. Har du noen formening om hvorfor du sover så lite om natten? Hva er problemet ditt? Håper du er i gang med å bedre situasjonne. Anonymkode: 7e14d...eeb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå