HildeH84 Skrevet 8. desember 2023 #1 Skrevet 8. desember 2023 Hei dere som vet så MYE 😀 Nå er det første gang jeg skal spørre og grave.. Vi tenkte å ønske oss en vognpose til jul og ser på Norse fra Easygrow. Gubben liker Pappasjappa og de har tilbud på Easygrow nå i desember. Noen av dere som har nyere erfaring med pose eller butikk? 👵🏼 Andre poser som er «best/varmest»? Taaaakk for hjelpen 😀
Anononyma Skrevet 9. desember 2023 #2 Skrevet 9. desember 2023 Vi har posen, kjøpte den på en annen butikk riktignok, men superfornøyd! Skikkelig varm og god! Handlet også noe annet på pappasjappa i forrige uke. Fikk pakken levert i posten 2 dager etter jeg bestilte. Veldig fornøyd! 😄👍🏼
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #3 Skrevet 9. desember 2023 Vi har både vinter og vår/høst-pose fra Easygrow og er veldig fornøyd med begge 😊 Har ikke akkurat den modellen da. Anonymkode: f37b7...c63
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #4 Skrevet 9. desember 2023 Vi har Easygrow vognpose og er såå fornøyde! Har brukt den i snart to år nå. Ikke samme modell da (vi har Nord), men generelt god erfaring med merket Anonymkode: f1721...fef
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #5 Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi har Easygrow vognpose og er såå fornøyde! Har brukt den i snart to år nå. Ikke samme modell da (vi har Nord), men generelt god erfaring med merket Anonymkode: f1721...fef Den kan gjøres om til både vinter- og sommerpose, så er derfor den ene vi bruker hele året🙈 Anonymkode: f1721...fef
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #6 Skrevet 9. desember 2023 Har Easygrow Nature vinterpose og Easygrow lite vårpose, hatt begge i over fire år og brukt til to barn. Veldig fornøyd ☺️ Angående Pappasjappa har jeg aldri handlet der selv, men sjekker alltid Trustpilot. Ser forresten ut som om Easygrow Norse er billigere på andre nettbutikker, er det en spesiell grunn til at dere vil kjøpe den akkurat der? Anonymkode: 02dbb...89e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå