Gå til innhold

Få unna de viktige spørsmålen i chat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foretrekker dere å få unnagjort spørsmål av den litt tyngre typen,
unna allerede i chatfasen før man møtes? Noen av dere som har gjort det slik selv?

Anonymkode: 87535...16e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg foretrekker det. Gidder ikke bruke tid på å treffe noen jeg ikke er kompatibel med eller ikke har samme verdier som meg

Anonymkode: b6871...284

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Må møte personen tidlig, for mange som er gode matcher på chat, men lite kompatible i person. Lite vits å finne ut alt før det

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

unna allerede i chatfasen før man møtes? Noen av dere som har gjort det slik selv?

Nei, jeg tenker ikke på å spørre om noe spesielle ting. Mange kan skrive ned hyggelige ord og det man ønsker som svar.

Jeg er heller opptatt av å chatte litt generelt og se om det er en hyggelig samtale og om eg liker det.

Så treffes vi, og d blir vi mer kjent ved på snakke sammen.

Skrevet

Man blir jo ikke ordentlig kjent med noen på en chat eller veldig kort tid, man kan jo skrive hva en vil i bokstaver, er noe helt annet å faktisk møtes og bli kjent over tid. 

Har dating i dag blitt det som mr lee nudler er for matlaging, fort smakløst, bare for å få i seg noe?

Anonymkode: df7be...60b

Skrevet

For meg er kjemi det viktigste, og den må man møtes for å kjenne på. Hjelper ikke at alt stemmer "på papiret" hvis kjemien ikke er der.

Anonymkode: bf726...998

• Liker 3
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Spørsmål av tyngre typen? Om du skal drive å snakke om giftemål og barn på første date løper jeg om det er chat eller IRL. Tunge spørsmål er vel ikkeno man driver med på første date? Første date skal man bare bli kjent 

Anonymkode: 8b89a...42f

Skrevet

Alltid, hvorfor skal jeg bruke tid på å møte noen for å finne ut at vi ikke er en match første gang vi møtes?

Jeg synes det er mye bedre å finne ut endel ting i chat først, man får også et godt inntrykk av hvordan personen oppfører seg. 

Liker man det samme seksuelt, søker man egentlig det samme eller tolker man innholdet i ordene forskjellig?, ønsker de seg barn, hva slags relasjon søker de faktisk....mange sier noe annet i bio enn de faktisk søker.....

• Liker 2
Skrevet

Men liker dere damer at menn stiller dere masse spørsmål i chat?

Anonymkode: 5dc59...771

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Ja

Anonymkode: 70ecf...7bc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Spørsmål av tyngre typen? Om du skal drive å snakke om giftemål og barn på første date løper jeg om det er chat eller IRL. Tunge spørsmål er vel ikkeno man driver med på første date? Første date skal man bare bli kjent 

Anonymkode: 8b89a...42f

Om de ønsker ulike ting, så er det ikke noe lurt å bruke tid på den daten. Om en  vil ha barn og den andre ikke, blir det bare kluss å risikere å knytte seg til noen å bruke tid på noe som ikke vil føre noen steder. 

Anonymkode: 70ecf...7bc

• Liker 2
Skrevet

Gidder ikke møte noen som ikke kan holde en chatsamtale i noen dager. Jeg må luke ut tullingene først 

Anonymkode: 0f14d...5a0

• Liker 1
Skrevet

Kan vi få eksempel på spørsmål dere stiller. Hva slags verdier osv?

Skrevet

Definitivt. Ikke interessert i å møte noen jeg ikke vet nok om til å ta stilling til om det kan være vits.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dersom du utleverer deg selv like mye, så er spørsmål et tegn på interesse.
Avhørsaktige samtaler er svært uinteressante, særlig om den andre ikke er åpen.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har dating i dag blitt det som mr lee nudler er for matlaging, fort smakløst, bare for å få i seg noe?

De som bare "vil ha i seg noe" er nok ikke så interessert i å bli kjent.
Den som er seriøst ute etter noe mer derimot: Går ikke på date med folk som bare kaster bort tida.

• Nyttig 1
Skrevet

Hva er " de viktige spøeamålene"? 

Jeg vil stille få med gode spørsmål,  som gir (kan gi) mest verdifulle svar.

Jeg starter ofte med "fortell litt om deg selv ". De som da svarer navn, alder og "tja, hva mer er det å fortelle"..... 

Hva gjøe en med sånne?

Anonymkode: fd3af...bb3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er " de viktige spøeamålene"? 

Jeg vil stille få med gode spørsmål,  som gir (kan gi) mest verdifulle svar.

Jeg starter ofte med "fortell litt om deg selv ". De som da svarer navn, alder og "tja, hva mer er det å fortelle"..... 

Hva gjøe en med sånne?

Anonymkode: fd3af...bb3

Det der er ikke et godt spørsmål! Det gir inntrykk av at personen du møter er på et jobbintervju, og nå skal han underholde deg med historien om seg selv. Jeg tar heller «20 kjappe» enn de «fortell om..».

Anonymkode: 52e98...8a9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kan vi få eksempel på spørsmål dere stiller. Hva slags verdier osv?

Hva de søker etter, helt reelt.. mange sier dating, men har ikke skjønt at date er å møtes i hensikt romantisk relasjon. De mener egentlig sextreff.

Ellers hva slags liv ser de for seg, er de ute etter noen å gifte seg med, hva liker de å gjøre på fritiden sin. Osv osv....

Ting som er avgjørende for å gidde å møte noen. 

Jeg er ikke interessert i noen som leter etter noen å gifte seg og få barn med f.eks.  jeg er ferdig med produksjon av barn. Jeg er heller ikke interessert i noen med småbarn, større barn er en annen sak. Jeg er ikke interessert å påta meg en ny rolle som stemor med alt det innebærer.

Jeg er ikke nødvendigvis interessert i noen å bo sammen med selv om man er i et seriøst forhold heller.

Jeg stiller de spørsmålene jeg trenger svar på, for å se om personen er aktuell...eller utelukket for min del. Selv om en fyr ikke er aktuell for meg, betyr det ikke at han er en fantastisk fyr og en super match for noen andre som søker det samme som han. Men vi trenger ikke kaste bort tid på å møtes når vi finner ut i chat at vi søker forskjellige ting.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg rygger unna folk som stiller for private spørsmål for tidlig, uansett setting - det føles fort invaderende og min instinktive reaksjon er å lukke meg. Jeg foretrekker å bli kjent mer gradvis og på naturlig måte heller enn i intervjuform. Er kjemien der og praten går lett, kan de store temeae komme opp overraskede fort, men man kan lære hverndre å kjenne gjennom mindre dype samtaler ogå. Man får et vel så korrekt inntrykk av andres verdier og meninger og hva de synes er viktig gjennom hva de sier om andre ting og ikke minst hvordan de lever i praksis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...