AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #1 Skrevet 8. desember 2023 Lurer på om noen har erfaring med Moonboon vugge - altså den flate, firkantede versjonen? Vurderer å kjøpe den ettersom den er godkjent for soving om natten, men lurer på om effekten er like god som slyngevuggen. Anonymkode: 8d125...f05
Thallium Skrevet 9. desember 2023 #2 Skrevet 9. desember 2023 Hva med å leie en for en uke? Ser mange som tilbyr det for en 500-lapp, og det er ikke så verst hvis man ønsker å teste:)
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #3 Skrevet 10. desember 2023 Søsteren min har den og er strålende fornøyd. Hun lurer på hvordan det skal gå når babyen blir for stor til den 😅 Anonymkode: 018ec...2ce
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #4 Skrevet 10. desember 2023 Sjekk om noen leier ut først. Ei venninne kjøpte den, og den redda hele familien. Men de hadde leid en i en ukes tid først, det var som natt og dag. Anonymkode: 7cfa9...544
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #5 Skrevet 7. mars 2024 Jeg leide både hengevuggen og vuggen på kokolikk.no for å finne frem til det det som var best for oss. Vi endte med hengevuggen. Veldig greit å teste først, men i såfall ville jeg gått for en proff aktør med tanke på sikkerhet og hygiene!! Anonymkode: a54d3...1b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå