AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #1 Skrevet 8. desember 2023 Jeg ønsker å gi samboeren min en fin gave i år, vi pleier ikke å bruke mye på julegave til hverandre, men rundt en tusen lapp. Jeg vil gi han noe ekstra fint i år, som viser takknemlighet.. Jeg mistet moren min tidligere i år, og jeg vil vise hvor mye støtten hans betydde.. Jeg ble påminnet hvor mye det har betydd da jeg falt i armene hans i gråt i går, og han bare forstod.. Men hva kan jeg gi? Anonymkode: 71b34...838
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #2 Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ønsker å gi samboeren min en fin gave i år, vi pleier ikke å bruke mye på julegave til hverandre, men rundt en tusen lapp. Jeg vil gi han noe ekstra fint i år, som viser takknemlighet.. Jeg mistet moren min tidligere i år, og jeg vil vise hvor mye støtten hans betydde.. Jeg ble påminnet hvor mye det har betydd da jeg falt i armene hans i gråt i går, og han bare forstod.. Men hva kan jeg gi? Anonymkode: 71b34...838 Spa/hotell natt/weekend dere 2🤷 Jeg har en svært støttende kjæreste, han har sittet uttalige timer i sofaen/tlf med meg som er knust/sint/lei meg grunnet en spesiell situasjon. Han får klær til jul,men tenkte skrive et fint brev også❤ Gjort det før,da kom det tårer hos han. Gjerne en idé det også for deg.... Anonymkode: f55f2...d19 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #3 Skrevet 8. desember 2023 Opplevelse, ting (spesielt om han alt har 'alt') er bare husfyll. Men mulig det bare er min mening. Dama maser på meg om hva jeg ønsker meg i disse dager men jeg har det meste og det jeg faktisk har lyst på blir usakelig mye for stort for julegave.. (typ 80-500k). Og da er det mye mer gøy å få en organisert weekend el.l Anonymkode: 345cd...4bd
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #4 Skrevet 8. desember 2023 Du kan kjøpe/adoptere en stjerne Anonymkode: f9e5b...8c5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #5 Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Spa/hotell natt/weekend dere 2🤷 Jeg har en svært støttende kjæreste, han har sittet uttalige timer i sofaen/tlf med meg som er knust/sint/lei meg grunnet en spesiell situasjon. Han får klær til jul,men tenkte skrive et fint brev også❤ Gjort det før,da kom det tårer hos han. Gjerne en idé det også for deg.... Anonymkode: f55f2...d19 Så koselig❤️ Skriver alltid med ett brev til en hver gave, vet at i år blir den ekstra spesiell for han også❤️ Men lur ide! Anonymkode: 71b34...838
Fjellmannover190 Skrevet 9. desember 2023 #6 Skrevet 9. desember 2023 En kopp, glass eller krus med en personlig(som du lager) tekst som viser hva han betyr for deg! (Kan legge et brev eller gavekort i koppen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå