Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å gi samboeren min en fin gave i år, vi pleier ikke å bruke mye på julegave til hverandre, men rundt en tusen lapp. Jeg vil gi han noe ekstra fint i år, som viser takknemlighet.. Jeg mistet moren min tidligere i år, og jeg vil vise hvor mye støtten hans betydde.. Jeg ble påminnet hvor mye det har betydd da jeg falt i armene hans i gråt i går, og han bare forstod.. Men hva kan jeg gi?

Anonymkode: 71b34...838

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ønsker å gi samboeren min en fin gave i år, vi pleier ikke å bruke mye på julegave til hverandre, men rundt en tusen lapp. Jeg vil gi han noe ekstra fint i år, som viser takknemlighet.. Jeg mistet moren min tidligere i år, og jeg vil vise hvor mye støtten hans betydde.. Jeg ble påminnet hvor mye det har betydd da jeg falt i armene hans i gråt i går, og han bare forstod.. Men hva kan jeg gi?

Spa/hotell natt/weekend dere 2🤷

Jeg har en svært støttende kjæreste, han har sittet uttalige timer i sofaen/tlf med meg som er knust/sint/lei meg grunnet en spesiell situasjon. Han får klær til jul,men tenkte skrive et fint brev også❤ Gjort det før,da kom det tårer hos han. Gjerne en idé det også for deg....

Anonymkode: f55f2...d19

• Liker 1
Skrevet

Opplevelse, ting (spesielt om han alt har 'alt') er bare husfyll. 

Men mulig det bare er min mening. Dama maser på meg om hva jeg ønsker meg i disse dager men jeg har det meste og det jeg faktisk har lyst på blir usakelig mye for stort for julegave.. (typ 80-500k). Og da er det mye mer gøy å få en organisert weekend el.l

Anonymkode: 345cd...4bd

Skrevet

Du kan kjøpe/adoptere en stjerne :)

Anonymkode: f9e5b...8c5

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Spa/hotell natt/weekend dere 2🤷

Jeg har en svært støttende kjæreste, han har sittet uttalige timer i sofaen/tlf med meg som er knust/sint/lei meg grunnet en spesiell situasjon. Han får klær til jul,men tenkte skrive et fint brev også❤ Gjort det før,da kom det tårer hos han. Gjerne en idé det også for deg....

Anonymkode: f55f2...d19

Så koselig❤️ Skriver alltid med ett brev til en hver gave, vet at i år blir den ekstra spesiell for han også❤️ 

Men lur ide!

Skrevet

En kopp, glass eller krus med en personlig(som du lager) tekst som viser hva han betyr for deg! (Kan legge et brev eller gavekort i koppen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...