AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #1 Skrevet 8. desember 2023 Nå har jeg helt vondt inni meg. Samboer skulle holde baby på 6 uker. Vugge og gå med henne, siden hun har mye uro, best å bli bært. Men han synes det er kjedelig. Det synes jeg også, men det er en del av pakka, så det går greit. Men han gjorde masse andre ting og holder derfor baby med en hånd. Bøyer seg ned og bsbyen nakke "knekker" bakover 😭 hun skrek litt da, men er rolig nå. Men det var helt forferdelig å få med seg i sidesynet. Bør jeg få baby sjekket!? Ps han har lært, orker ikke diskutere hbordan man holder babyer. Anonymkode: 72beb...b4c
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #2 Skrevet 8. desember 2023 Det går helt fint. Man skal holde hodet, men det er faktisk ikke farlig om de slenger hodet bakover. Det skjer. De kan få litt strekk. Skrek hun fordi hun fikk vondt eller fordi du reagerte på at det skjedde? Uansett, hvis hun virker fin, ville jeg ikke tenkt noe mer på det. Anonymkode: 41b62...b6a 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #3 Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nå har jeg helt vondt inni meg. Samboer skulle holde baby på 6 uker. Vugge og gå med henne, siden hun har mye uro, best å bli bært. Men han synes det er kjedelig. Det synes jeg også, men det er en del av pakka, så det går greit. Men han gjorde masse andre ting og holder derfor baby med en hånd. Bøyer seg ned og bsbyen nakke "knekker" bakover 😭 hun skrek litt da, men er rolig nå. Men det var helt forferdelig å få med seg i sidesynet. Bør jeg få baby sjekket!? Ps han har lært, orker ikke diskutere hbordan man holder babyer. Anonymkode: 72beb...b4c Jeg hadde dratt på legevakta. Anonymkode: 2a8bd...466
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #4 Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nå har jeg helt vondt inni meg. Samboer skulle holde baby på 6 uker. Vugge og gå med henne, siden hun har mye uro, best å bli bært. Men han synes det er kjedelig. Det synes jeg også, men det er en del av pakka, så det går greit. Men han gjorde masse andre ting og holder derfor baby med en hånd. Bøyer seg ned og bsbyen nakke "knekker" bakover 😭 hun skrek litt da, men er rolig nå. Men det var helt forferdelig å få med seg i sidesynet. Bør jeg få baby sjekket!? Ps han har lært, orker ikke diskutere hbordan man holder babyer. Anonymkode: 72beb...b4c Selvfølgelig må du gå til lege, det skal kun 1 sekund til for blødninger i hjernen, hjerneskade, oppsvulming av hjernen og faretruende symptomer. Gå til legen heller før enn siden. Anonymkode: fae64...537 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #5 Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Nå har jeg helt vondt inni meg. Samboer skulle holde baby på 6 uker. Vugge og gå med henne, siden hun har mye uro, best å bli bært. Men han synes det er kjedelig. Det synes jeg også, men det er en del av pakka, så det går greit. Men han gjorde masse andre ting og holder derfor baby med en hånd. Bøyer seg ned og bsbyen nakke "knekker" bakover 😭 hun skrek litt da, men er rolig nå. Men det var helt forferdelig å få med seg i sidesynet. Bør jeg få baby sjekket!? Ps han har lært, orker ikke diskutere hbordan man holder babyer. Anonymkode: 72beb...b4c Hvis du ikke går til legen og det skulle vise seg å være en hjerneskade så kunne dere ha minsket skadene ved å gå til legevakten kjapt. Pluss du vil også holdes ansvarlig og dømmes for barnemishandling hvis dere holder hendelsen skjult for helsepersonelle. Det er viktig for alle at dere tar tak og går til lege, får en grundig undersøkelse og at baby forhåpentligvis kan friskmeldes etter at det blir tatt MR bilder av hjernen. Anonymkode: fae64...537 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #6 Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis du ikke går til legen og det skulle vise seg å være en hjerneskade så kunne dere ha minsket skadene ved å gå til legevakten kjapt. Pluss du vil også holdes ansvarlig og dømmes for barnemishandling hvis dere holder hendelsen skjult for helsepersonelle. Det er viktig for alle at dere tar tak og går til lege, får en grundig undersøkelse og at baby forhåpentligvis kan friskmeldes etter at det blir tatt MR bilder av hjernen. Anonymkode: fae64...537 Dette. Anonymkode: 2a8bd...466
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #7 Skrevet 9. desember 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Selvfølgelig må du gå til lege, det skal kun 1 sekund til for blødninger i hjernen, hjerneskade, oppsvulming av hjernen og faretruende symptomer. Gå til legen heller før enn siden. Anonymkode: fae64...537 Mener du virkelig legen tar inn baby til MR og sjekk fordi de kaster hodet litt bakover mens de ble holdt? Jeg lurer oppriktig. Anonymkode: 41b62...b6a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå