AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #1 Skrevet 8. desember 2023 Noen som har forslag? Så usikker på hva som er pop om dagen 🙈 På forhånd takk 💖 Anonymkode: ae27a...8d3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #2 Skrevet 8. desember 2023 Niesen min ble glad for denne serien: https://www.sprell.no/produkt/figurer-og-dukkehus-tinyly-djeco finnes mange figurer å samle på, i tillegg til dette huset. Anonymkode: df5ca...9c6 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #3 Skrevet 8. desember 2023 Kjøpte perlesett hvor man lager egne smykker, neglelakk, spenner, hårstrikk, kjole fra hm Midt i blinken for 5-åringen jeg kjenner ihvertfall. Rosa og glitter er innertier 🤣 Alt utenom kjolen kjøpte jeg billig på normal. Anonymkode: d3fa7...cff 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #5 Skrevet 8. desember 2023 Barbie dukker, neglelakker, rosa dille dal Anonymkode: b9c6a...391
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #6 Skrevet 9. desember 2023 Femåringen her ønsker seg alt av barbie, alt som glitrer av småtteri, enhjørninger, sminke etc. Anonymkode: 1afb5...54b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå