Stratos85 Skrevet 8. desember 2023 #1 Skrevet 8. desember 2023 Heisann. Er i mitt 2 svangerskap (17år siden sist) . Har den siste uken slitt veldig med smerter i halebeinet. Er dette vanlig? Ikke vondt i hofter eller noe annen plager enn at gjør til tider fryktelig vondt å sette seg og komme seg opp i halebeinet. Akkurat som om man har ramlet å slått halebeinet skikkelig (det har jeg ikke gjort) Synes det er veldig tidlig å få slike plager da jeg er i uke 17 😔 og håper det ikke utvikler seg til å bli nå mer enn dette.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #2 Skrevet 8. desember 2023 Ja, det kan være setemusklene og bekkenet. Gå til fysio, det kan gjøre underverker Gikk en uke med noe jeg følte var knukket halebein, ble mye bedre etter fysio og kom ikke tilbake igjen etter øvelser. Bekkenet levde sitt eget liv, men den halebein-smerten var helt jævlig og digg å få bort! Anonymkode: e0b3b...776
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2023 #3 Skrevet 10. desember 2023 Hadde det samme rundt uke 17, varte til rundt uke 25. Jeg byttet til en annen kontorstol på jobb, varierte mer om jeg satt/stod/gikk og hadde med pute til steder med harde stoler. Jeg var ikke veldig plaget hele tiden, men opplevde også at det hjalp med enkel gravidtrening. Brukte denne og lignende opplegg fra samme kanal: https://youtu.be/lKx0sOz31C4?feature=shared Anonymkode: 3c78a...7d4
Stratos85 Skrevet 10. desember 2023 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hadde det samme rundt uke 17, varte til rundt uke 25. Jeg byttet til en annen kontorstol på jobb, varierte mer om jeg satt/stod/gikk og hadde med pute til steder med harde stoler. Jeg var ikke veldig plaget hele tiden, men opplevde også at det hjalp med enkel gravidtrening. Brukte denne og lignende opplegg fra samme kanal: https://youtu.be/lKx0sOz31C4?feature=shared Anonymkode: 3c78a...7d4 Takk 😎🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå