Gå til innhold

Klarer katten din å åpne dører?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min kunne det, men det var sjelden at han gadd. Å sitte foran døren og mjaue var vist enklere. 

Anonymkode: fcb83...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt 3 katter, og bare 1 av dem greide å åpne dører ved å hoppe opp og vri på dørhåndtaket. Måtte alltid passe på å låse utgangsdøra vår når hun måtte holdes innendørs. 😅

Anonymkode: 34f59...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en av de klarer å åpne dører, og har til og med åpnet ytterdøra😅 Generelt veldig intelligent katt! Varslet blant annet om ulmebrann i TVen, og varslet mamma da jeg som liten var ute i vannet og badet og fikk vondt (hun fulgte med oss rundt på turer, blant annet til badeplassen haha). Tok enkle kommandoer osv. Ingen av de andre har klart å åpne dører, og har generelt frmestått som litt mer «enkle».

Anonymkode: cb739...1de

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av dem kan , den andre ikke. Det er superirriterende, har snudd håndtakene oppover og likevel åpner hun dørene uten problem. Vi bor i et eldre hus så må holde dørene lukket spesielt nå som strømmen er så dyr, men når man står opp om morgenen så har hun åpnet dem. Så noen over her skrev om barnesikring - det skal jeg definitivt sjekke ut :D

Anonymkode: eb9e1...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...