Gå til innhold

Å ha sex med noen man ikke kjenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er dette??

Er det bra ? Og verdt det. 
jeg har ikke ligget med noen på flere år , etter jeg var i forhold. Fordi hvordan går man liksom frem? 
det føles liksom skummelt. 

Anonymkode: 63467...73d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som kvinne er det sjeldent verdt det... Menn vil ha tøm og røm-stasjon og det er det du blir brukt til... 

Anonymkode: 994d8...3dd

• Liker 1
Skrevet

Det er da ingen grunn til å ha sex med en fremmed selv om man skal ha sex som singel med ny partner. Da lager man en pakt med seg selv om at man venter til man er blitt kjent og er komfortabel. Det må også kommuniseres til den man evt havner på datern med. At man trenger tid til å bli kjent selv om man ikke nødvendigvis er ute etter forholdt. 

Om jeg har hatt sex med (ONS) en fremmed: ja, flere ganger. 

Var det bra: nnjaaaaa... 

Var det verdt det: hadde ikke gått glipp av noe om det ikke hadde skjedd.

Skrevet

Møtte en tilfeldig på stena line av alle steder for en del år siden og endte opp med han.

Akkurat da var jeg full og dum og synes det var spennende, men ble skikkelig sur på meg selv etterpå fordi det kunne gått utrolig dårlig og at jeg utsatte meg for den faren.

Har ikke gjort det igjen siden.

Anonymkode: 52ddb...ef9

• Liker 1
Skrevet

Om man er mann er det digg, om man er kvinne er det… ellers takk, ikke verdt det

Anonymkode: 38270...522

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Bli litt kjent først. Det vil jeg anbefale. Finn en på Tinder eller byen f.eks., en som du synes er attraktiv. Bare si at du ønsker å bli litt bedre kjent før neste steg. Er han verdt sexen, så blir dere kjent. 

Anonymkode: a5f9e...89b

• Liker 1
Skrevet

Det kan være alt fra veldig bra til veldig dårlig og det kan i verste fall være skremmende fordi folk har så ulike preferanser. Men selv når det er veldig bra er det aldri verdt det, eller sammenlignbart med å være med noen man er glad i, syns jeg. Men hver sin smak. Jeg har aldri opplevd noe annet en fæl aftermath med forvirrende, kjipe føleser og frykt for sykdom osv. Verdt det om man ender opp sammen i ettertid, kanskje, men det skjer svært sjeldent da.

Anonymkode: c1566...9df

• Hjerte 1
Skrevet

Det mekaniske med sexen er sjelden like bra som med en du kjenner godt.

Det emosjonelle med at en fremmed slipper deg til «det aller helligste» er herlig.

Anonymkode: 1c8e1...748

Skrevet

Bare pass på at det ikke er en som plutserlig begynner å spytte på deg, kvele deg, fiste, anal om du ikke liker disse tingene. Har hørt at en del har blitt mer vågale seksuelt, så greit å tenke på og kommunisere hvor grensene dine går om du har noen. 

Anonymkode: 66d13...8a4

• Liker 2
Skrevet

Har hatt masse ons og det er null problem. Man er jo tiltrukket av personen der og da pga ølbriller eller andre ting.

Har aldri hatt sex med noen jeg ikke har likt utseendet på.

Anonymkode: 3ff45...f96

Skrevet

Har hatt en del ons.

Noen har det vært fantastisk, andre ok, noen dårlige. Men jeg ofte kjent dem littegrann på forhånd, eller vi har omgås. Man må gå inn i det FORDI man har lyst på noen, ikke bare for å knulle noen. Er da det blir bra.

Anonymkode: c20df...46d

• Hjerte 1
Skrevet

ALDRI bra. Du vil skremmes fra å ha sex igjen de neste fem årene 

Menn som gir totalt faen i deg , varer fire minutter, kveler deg uten samtykke og oppfører seg som om de ikke vet hvor klitoris er. 

Før noen kommer å hyler "ikke alle menn" nå fordi de føler seg personlig angrepet (fordi jeg har rett) så holder det at det gjelder 9 av 10 menn eller 5 av 10 eller 2 av 10, for vi kan ikke vite det på forhånd og å ta sjansen på så forferdelig opplevelse unner jeg ingen. Man føler seg trash og begynner oppriktig å miste troa på menn 

Anonymkode: f7b31...f5f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg matchet av nysgjerrighet en av disse damene som er anonyme på Tinder.  Hun var ikke i forhold, men bare beskjeden.  På grunn av avstand, covid, og diverse omstendigheter, så ble det flere måneder chat, før vi avtalte å møtes, kun for sex.

Ingen fotomodeller noen av oss, men to nydusjede og kåte mennesker, med en god tone, kan faktisk kose seg godt sammen.  Vi rakk å møtes fire ganger, før jeg fikk meg kjæreste her i nærområdet. 

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Før noen kommer å hyler "ikke alle menn" nå fordi de føler seg personlig angrepet (fordi jeg har rett) så holder det at det gjelder 9 av 10 menn eller 5 av 10 eller 2 av 10, for vi kan ikke vite det på forhånd og å ta sjansen på så forferdelig opplevelse unner jeg ingen. Man føler seg trash og begynner oppriktig å miste troa på menn 

Jeg føler meg kanskje som en av fem når det beskrives slik, men tipset er å bruke litt tid på å etablere en viss kommunikasjon. Mange menn der ute, vil ha en gjentagende sexpartner over tid. 

Anonymkode: f9058...852

• Nyttig 1
Skrevet

Bli kjent i chat før du møter fyren for sex, ikke møt fyren hvis du kjenner usikkerheter rundt fyren. Da venter du til han føles trygg nok, eller finner noen andre.

Anonymkode: 8e568...190

Skrevet

Har hatt én ons og det var ikke for meg..  Har derimot hatt en del sex-forhold, der man blir kjent, deler alle kinks og fantasier, og det liker jeg. Er gøy å kunne utforske ting som man egentlig ikke vil ha inn i et kjærlighetsforhold som trekant osv.

Anonymkode: d8abd...0da

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Som kvinne er det sjeldent verdt det... Menn vil ha tøm og røm-stasjon og det er det du blir brukt til... 

Anonymkode: 994d8...3dd

For et klønete offerrolle innlegg.

Sex med ukjente KAN være knallbra...spillet sammen underveis...man merker kjemien der og da...noen av mine beste sexopplevelser har vært på denne måten :) Møtt gjerne via nett, litt chat først om hva man liker og vil ha. Mye lettere å slippe seg løs når det ikke er forhold føler jeg.

Anonymkode: de5be...2af

• Liker 3
Skrevet

Sex med noen man ikke kjenner er helt fint, det. Bare ikke forvent at det skal være "meningsfullt" eller noe sånt.

For man trenger jo ikke se lenger enn svarene i denne tråden for å oppdage hvilken grunnleggende lystig holdning kvinner har til sex. Så at noe "meningsfullt" ikke skal bli sabotert av dama, sånn ved tredje anledning eller deromkring, kan man jo stort sett bare glemme.

Hold sex lett og ledig, ta det for hva det er, og kos deg!

Så får damene holde negativiteten sin for seg selv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvordan er dette??

Er det bra ? Og verdt det. 

Anonymkode: 63467...73d

Ræva

nei og nei

Anonymkode: cef2b...f21

Skrevet

Ræva nei nei her og.

Hilsen dame

Anonymkode: 62150...981

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...