AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #1 Skrevet 8. desember 2023 Jeg elsker å sove. Masse. Fordi det er den eneste tiden jeg slipper å kjenne på angst. Akkurat da jeg våkner uten ringeklokke så kjenner jeg ikke angst i kun 2 sekunder. Det er de beste 2 sekundene som finnes. Flere som har det sånn? Blir gal av det fordi får aldri fri. Anonymkode: 29858...5e0
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #2 Skrevet 8. desember 2023 Jeg hadde det sånn. Var veldig angstplaget og synes det var godt at jeg i det minste fikk slippe når jeg sov. Men så endret angsten seg og så fikk jeg problemer med innsovning, hypnagoge hallusinasjoner som vekket meg igjen og igjen, for tidlig oppvåkning og så videre... Beste rådet jeg kan gi er å ta tak i problemet og få behandling så fort som mulig. Anonymkode: 85b50...60c
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #3 Skrevet 8. desember 2023 Får ikke engang pause I søvne.. Anonymkode: 9924b...491
Molly 4.5 år Skrevet 8. desember 2023 #4 Skrevet 8. desember 2023 Jeg har begynt på den 3 antidepressiva nå og håper og ber om at den skal ta den verste angsten. Nå er jeg i startfasen så nå er det angst og angst hele ettermiddag/kvelden. Forferdelig å ha det slik. Nå har jeg hund så jeg må ut 3 ganger om dagen. Går også til psyatrisk sykepleier en gang i uken. Gå til legen og be om hjelp. Ente med medisiner, eller /og psykolog/psyatrisk sykepleier. Kan hende du må prøve ut noen slag antidepressiva men forhåpentligvis så finner man en som passer. Klemmer ❤️
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #5 Skrevet 8. desember 2023 Elsker også å sove. Jeg går rundt og er sur dagen lang uten å vite hvorfor. Med en gang jeg våkner får jeg følelsen av at jeg er sur. Sur og sint. Det er vel kanskje ikke angst. Men noe er det og det er slitsomt. Hos meg er det best rett før jeg sovner, da føler jeg meg endelig litt avslappet. Anonymkode: 49f2c...1b8
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #6 Skrevet 8. desember 2023 Har også hatt det slik i perioder. Det som hjalp meg var å tvinge meg til å gjøre noe. Dusje, komme meg på butikken, stikke innom jobben, vaske hus eller gjøre noe aktivt og ha fokus utover. Dette gav mestring. mestring tar knekken på angsten Anonymkode: dd7f0...55e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå