Gå til innhold

Støtt dagens aksjon - husk det nytter!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flott, håper flere følger etter. Jeg får være den som av og til oppdaterer oss på humanitære oppgaver/ plikter :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du tar dette opp, Care!

Jeg har signert og skal videresende tipset :)

Har tenkt litt på å melde meg inn i Amnesty, men vet du hvor mye det koster ? Er ikke gnien, asså, men får ikke pæng før om halvannen uke.....

Klem, pus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du tar dette opp, Care!

Jeg har signert og skal videresende tipset :)

Har tenkt litt på å melde meg inn i Amnesty, men vet du hvor mye det koster ? Er ikke gnien, asså, men får ikke pæng før om halvannen uke.....

Klem, pus

Jeg vet desverre ikke det, er ikke medlem selv om jeg skulle ønske det, men det er jo snakk om prioritering. Man kan jo ikke støtte "alle". Gå inn på hjemmesiden dere, der står det nok hva medlemsskapet koster. Fint at du har skrevet deg på. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er student, er du ikke, Kattepus?

Det koster 175,- i året for studentmedlemskap :kgsmil:

Jo, jeg er en skolebenksliter....:) Skal nok melde meg inn:) Takk for info Lionda :D

Husker i livssynstimene på barne og ungdomsskolen at vi hørte mye om Amnesty og vi fikk en alvorlig vekker. Hadde vært gøy å være mer obs på hva som skjer rundt om i verden.

Klemmer fra Kattepus :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er medlem i Amnesty og betaler 175 kroner i året. Videre er jeg med på sms kampanjer. Det blir jo dyrt hvis jeg blir med på ALLE sms kampanjene, men noen blir jeg jo med på.

Jeg får dårlig samvittighet for alle jeg skulle støttet ditt og datt, men jeg kan heller ikke støtte alle. *sukk* Jeg har fjernadoptert en gutt og, og så gir jeg til krybbedød og...... hm... skal vi se... Jeg tror ikke jeg sier mer jeg nå... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...