Gjest care Skrevet 7. november 2002 #1 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg synes vi alle er så opptatte av våre egne små problemer her inne, så til en liten forandring kan vi peke nesa vår i retning øst. http://www.amnesty.no/web.nsf/pages/index Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 7. november 2002 #2 Del Skrevet 7. november 2002 Takk for tips. Har signert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 7. november 2002 #3 Del Skrevet 7. november 2002 Care :D Flottings at du følger med :D Jeg har signert nå indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. november 2002 #4 Del Skrevet 7. november 2002 Så flott, håper flere følger etter. Jeg får være den som av og til oppdaterer oss på humanitære oppgaver/ plikter :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 7. november 2002 #5 Del Skrevet 7. november 2002 Fint at du tar dette opp, Care! Jeg har signert og skal videresende tipset Har tenkt litt på å melde meg inn i Amnesty, men vet du hvor mye det koster ? Er ikke gnien, asså, men får ikke pæng før om halvannen uke..... Klem, pus :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. november 2002 #6 Del Skrevet 7. november 2002 Fint at du tar dette opp, Care! Jeg har signert og skal videresende tipset Har tenkt litt på å melde meg inn i Amnesty, men vet du hvor mye det koster ? Er ikke gnien, asså, men får ikke pæng før om halvannen uke..... Klem, pus Jeg vet desverre ikke det, er ikke medlem selv om jeg skulle ønske det, men det er jo snakk om prioritering. Man kan jo ikke støtte "alle". Gå inn på hjemmesiden dere, der står det nok hva medlemsskapet koster. Fint at du har skrevet deg på. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. november 2002 #7 Del Skrevet 7. november 2002 signert.... keep `em coming! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 9. november 2002 #8 Del Skrevet 9. november 2002 Du er student, er du ikke, Kattepus? Det koster 175,- i året for studentmedlemskap :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 9. november 2002 #9 Del Skrevet 9. november 2002 Har signert :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 9. november 2002 #10 Del Skrevet 9. november 2002 har signert jeg også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 9. november 2002 #11 Del Skrevet 9. november 2002 Du er student, er du ikke, Kattepus? Det koster 175,- i året for studentmedlemskap :kgsmil: Jo, jeg er en skolebenksliter.... Skal nok melde meg inn:) Takk for info Lionda :D Husker i livssynstimene på barne og ungdomsskolen at vi hørte mye om Amnesty og vi fikk en alvorlig vekker. Hadde vært gøy å være mer obs på hva som skjer rundt om i verden. Klemmer fra Kattepus :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. november 2002 #12 Del Skrevet 9. november 2002 Jeg har også signert :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille-Meg84 Skrevet 13. november 2002 #13 Del Skrevet 13. november 2002 ferdig singnert...*S* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 13. november 2002 #14 Del Skrevet 13. november 2002 Bare fortsett med slike linker Har signert jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 13. november 2002 #15 Del Skrevet 13. november 2002 Jeg er medlem i Amnesty og betaler 175 kroner i året. Videre er jeg med på sms kampanjer. Det blir jo dyrt hvis jeg blir med på ALLE sms kampanjene, men noen blir jeg jo med på. Jeg får dårlig samvittighet for alle jeg skulle støttet ditt og datt, men jeg kan heller ikke støtte alle. *sukk* Jeg har fjernadoptert en gutt og, og så gir jeg til krybbedød og...... hm... skal vi se... Jeg tror ikke jeg sier mer jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2002 #16 Del Skrevet 13. november 2002 jeg har signert..greit og tenke litt på hvordan alle andre i verden har det også og ikke bare på oss selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå