AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #1 Skrevet 8. desember 2023 Jeg går på mirtazapin. Sover på den, men er så plaget med uro angst, både dag og natt likevel. Legen har sagt jeg kan ta truxal sammen med mirtazapin. jeg har tatt truxal før, men da ikke sammen med noe. Funka fint for meg. Har også prøvd quetiapin både med og uten antidepressiva og denne fungerte dårlig for meg i kombo. Egentlig ikke noe interaksjoner så vetbikke hvorfor, kanskje tilfeldig? Men må ta noe for å roe hjernen. Men blir redd for kombinasjon selv om legen sier det er ok. Har noen erfeing med kombinasjonen truxal og mirtazapin? Anonymkode: 5cc82...896
Perelandra Skrevet 10. desember 2023 #3 Skrevet 10. desember 2023 Kjære trådstarter! Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Med vennlig hilsen Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg