Gå til innhold

PostNord!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har havnet i en disputt med en finn-bruker som dessverre fikk varene jeg sendte henne (godt pakket) knust. Jeg forsøker å sende erstatningskrav til PostNord, og har holdt på med dette i mer eller mindre hele dag og føler meg nå helt utmattet av å prøve nå igjennom til de.

Når jeg fyller ut skjemaet for erstatningskrav får jeg stadig opp feilmelding og skjemaet blir ikke sendt. Har selvsagt forsøkt å få ne pr chat og telefon, men uten å få kontakt med noen ansatte.

Hva gjør jeg nå? Fristen for å melde erstatningskrav går ut på tirsdag. Trodde dette skulle være en grei sak å få gjort unna idag før helga, men dengang ei.

Er det noen som vet om en epost-adresse jeg kan benytte meg av, for å nå PostNord? Finner ingen måter å kontakte de på annet enn via klage-skjema, og det har jeg sendt. Men dessverre får jeg ikke noen kvittering pr epost på klagen jeg sendte de. 

Anonymkode: 392fd...b58

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har havnet i en disputt med en finn-bruker som dessverre fikk varene jeg sendte henne (godt pakket) knust. Jeg forsøker å sende erstatningskrav til PostNord, og har holdt på med dette i mer eller mindre hele dag og føler meg nå helt utmattet av å prøve nå igjennom til de.

Når jeg fyller ut skjemaet for erstatningskrav får jeg stadig opp feilmelding og skjemaet blir ikke sendt. Har selvsagt forsøkt å få ne pr chat og telefon, men uten å få kontakt med noen ansatte.

Hva gjør jeg nå? Fristen for å melde erstatningskrav går ut på tirsdag. Trodde dette skulle være en grei sak å få gjort unna idag før helga, men dengang ei.

Er det noen som vet om en epost-adresse jeg kan benytte meg av, for å nå PostNord? Finner ingen måter å kontakte de på annet enn via klage-skjema, og det har jeg sendt. Men dessverre får jeg ikke noen kvittering pr epost på klagen jeg sendte de. 

Anonymkode: 392fd...b58

Du kan kontakte dem på Facebook. De pleier svare der.

• Liker 2
Skrevet

De er så håpløse at jeg faktisk velger bort nettbutikker som kun tilbyr Postnord som forsendelse.

Men, mailadressen for kontakt er iallefall [email protected] , de svarer selv om det ikke nødvendigvis alltid er å mye hjelp i svarene du får. 

Anonymkode: 2b62a...715

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Mener å huske jeg fikk god hjelp via chatten deres

Anonymkode: e339e...505

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Mener å huske jeg fikk god hjelp via chatten deres

Anonymkode: e339e...505

Samme her, chatten er gull.

Anonymkode: d4e48...f9a

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

De er så håpløse at jeg faktisk velger bort nettbutikker som kun tilbyr Postnord som forsendelse.

Men, mailadressen for kontakt er iallefall [email protected] , de svarer selv om det ikke nødvendigvis alltid er å mye hjelp i svarene du får. 

Anonymkode: 2b62a...715

Samme her. De skulle vært tvangsnedlagt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er veldig fornøyd med Postnord jeg. Har sendt veldig mange pakker med de, de er rimelige og raske. Har også mottatt mange pakker som er sendt med de. Har aldri vært problemer med noen av leveransene. Følger pakkene i appen og enten blir de levert den dagen det er beregnet eller dagen før.

Anonymkode: c9f0f...87f

Skrevet

Prøvde noe chat greier.

Men den hadde tidsavbrudd den gang hvertfall, man frakoblet før man får kontakt eller feks midt i en samtale. Så man må starte.på nytt og være veldig kort og presis i henvendelsene 

Anonymkode: 379ec...488

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...