firewalkwithme_ Skrevet 8. desember 2023 #1 Del Skrevet 8. desember 2023 Har noen erfaring med å betale Klarna-fakturaer (Betal innen 30 dager) med Bank Norwegians kredittkort? Har ikke brukt kredittkort før, så beklager på forhånd om dette er dumme spørsmål 😅 prøvde å Google dette, men ble ikke helt klok. Det jeg lurer på konkret er - Gjelder det som betaling av regning? Altså begynner det å løpe renter på beløpet? - Får man cashback/cashpoints når man betaler disse fakturaene? Har noen evt. opplevd at noen ting gir dette, mens andre ting ikke gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #2 Del Skrevet 8. desember 2023 Jeg vil tro renter løper fra dag 1. Anonymkode: 2eda2...a2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #3 Del Skrevet 8. desember 2023 Betal det heller med penger du har. Anonymkode: 36965...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #4 Del Skrevet 8. desember 2023 firewalkwithme_ skrev (19 minutter siden): Gjelder det som betaling av regning? Altså begynner det å løpe renter på beløpet? - Får man cashback/cashpoints når man betaler disse fakturaene? Har noen evt. opplevd at noen ting gir dette, mens andre ting ikke gjør det? Svarene på dette finner du i vilkårene. Anonymkode: 69fbd...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewalkwithme_ Skrevet 8. desember 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 8. desember 2023 Leste i villkårene, men klarte ikke å forstå om betaling av faktura via Klarna faktisk registreres på samme måte som faktura betalt i nettbank. Har penger til å betale, men klarte altså å bestille en reise med Klarna før jeg fikk meg kredittkortet. Skulle gjerne ha betalt reisen med kredittkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 8. desember 2023 #6 Del Skrevet 8. desember 2023 firewalkwithme_ skrev (2 minutter siden): Leste i villkårene, men klarte ikke å forstå om betaling av faktura via Klarna faktisk registreres på samme måte som faktura betalt i nettbank. Har penger til å betale, men klarte altså å bestille en reise med Klarna før jeg fikk meg kredittkortet. Skulle gjerne ha betalt reisen med kredittkortet. Hvorfor? Når reisen ikke er bestilt direkte med kredittkortet får du ikke fordelene kredittkortet gir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poledra Skrevet 8. desember 2023 #7 Del Skrevet 8. desember 2023 (endret) Klarna godkjenner ikke betaling av faktura (utsatt kjøp med 30 dager) med kredittkort. Det kommer bare opp feilmelding når du skal betale så det får du ikke til å gjøre hos de. Betaling med kredittkort via Klarna må skje når man handler og betal med kort, ikke med å velge faktura og utsettelse i 30 dager Redigert tillegg: Det er kanskje mulig om beløpet er under en viss størrelse (tror 4000kr men er ikke helt sikker) Endret 8. desember 2023 av Poledra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-hunter Skrevet 8. desember 2023 #8 Del Skrevet 8. desember 2023 firewalkwithme_ skrev (7 minutter siden): Leste i villkårene, men klarte ikke å forstå om betaling av faktura via Klarna faktisk registreres på samme måte som faktura betalt i nettbank. Har penger til å betale, men klarte altså å bestille en reise med Klarna før jeg fikk meg kredittkortet. Skulle gjerne ha betalt reisen med kredittkortet. Hvis det er poeng du vil ha kan du etterregistrere reisen en periode etter at den er gjennomført. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreaJohan Skrevet 8. desember 2023 #9 Del Skrevet 8. desember 2023 (endret) 58 minutter siden, firewalkwithme_ said: 😅 Endret 8. desember 2023 av AndreaJohan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewalkwithme_ Skrevet 8. desember 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 8. desember 2023 Ok, da ble jeg litt klokere. Takk for svar 😌 ville hovedsakelig ha kortet til selve reisen, men skulle ønske jeg tenkte på å skaffe kortet først slik at jeg kunne fått litt cashback når jeg først skulle betale en stor sum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #11 Del Skrevet 8. desember 2023 Ta opp gjeld for å betale gjeld er en dårlig løsning. Pisse i buksa for å.holde deg varm. Bedre å ta tak i problemene mens de enda er små Anonymkode: dd0e3...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #12 Del Skrevet 8. desember 2023 Du skal betale en kreditt med en annen? Smarting du! 😂 Anonymkode: 993ea...727 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #13 Del Skrevet 8. desember 2023 Jeg betaler alltid kjøp i Klarna med kredittkort. Hvorfor tror dere i tråden her at det er et problem? Anonymkode: e7b97...7e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #14 Del Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ta opp gjeld for å betale gjeld er en dårlig løsning. Pisse i buksa for å.holde deg varm. Bedre å ta tak i problemene mens de enda er små Anonymkode: dd0e3...c19 En har da ikke problemer fordi en bruker kredittkort for å tjene cashback. Anonymkode: e7b97...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #15 Del Skrevet 8. desember 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg betaler alltid kjøp i Klarna med kredittkort. Hvorfor tror dere i tråden her at det er et problem? Anonymkode: e7b97...7e2 Hvor har du kort fra? Får bare betalt med debetkort selv Anonymkode: f4874...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgekarjol Skrevet 8. desember 2023 #16 Del Skrevet 8. desember 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg betaler alltid kjøp i Klarna med kredittkort. Hvorfor tror dere i tråden her at det er et problem? Anonymkode: e7b97...7e2 Jeg får opp i appen at det ikke er mulig å betale med kredittkort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestisen Skrevet 8. desember 2023 #17 Del Skrevet 8. desember 2023 Jeg betaler også alle Klarna regningene med kredittkort, aldri vært et problem. Så lenge du betaler kredittkortregninga innen fristen så er det ingen renter og gebyrer. Og ja, du opptjener cashpoints også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgekarjol Skrevet 8. desember 2023 #18 Del Skrevet 8. desember 2023 (endret) 5 hours ago, AnonymBruker said: Du skal betale en kreditt med en annen? Smarting du! 😂 Anonymkode: 993ea...727 Vel, 60+ dagers gratis kreditt er det vel ingen grunn til å si nei takk til. Endret 8. desember 2023 av Helgekarjol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #19 Del Skrevet 8. desember 2023 3 minutter siden, Lestisen said: Jeg betaler også alle Klarna regningene med kredittkort, aldri vært et problem. Så lenge du betaler kredittkortregninga innen fristen så er det ingen renter og gebyrer. Og ja, du opptjener cashpoints også. Samme her. Anonymkode: 1a8eb...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #20 Del Skrevet 8. desember 2023 Helgekarjol skrev (23 minutter siden): Jeg får opp i appen at det ikke er mulig å betale med kredittkort. Kanskje det har noe med resultatet av kredittvurderingen å gjøre,om man får lov til det eller ikke? Anonymkode: e7b97...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå