Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi vurderer å dra dit i helgen - aldri vært på julemarked på folkemuseum på Bygdøy før - kun vært der på sommeren. Men hvordan er julemarkedet? Er det mange boder som selger ting? Og hva er det å kjøpe i bodene? Er det overstappa med folk sånn som det er på vinterland i Oslo? (der drar jeg aldri igjen - dårlig utvalg i få boder -varene er overprisa så det holder -men verst av alt var at det var så trangt med folk at jeg ikke klarte å styre hvor jeg gikk engang. Køende til pariserhjulet og de få bodene med mat/drikke var jo i 45 min ++

Men har lest at dette på Bygdøy skal være veldig bra - stemmer det?

Endret av Tonjemor74
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Markedet pleier være veldig koselig, med mye håndtverk og hjemmebakst osv. Og i fine omgivelser. Største problemet der er transporten, pleier bli stappfulle busser og vanskelig å komme med. Vet ikke hvordan det er med parkering, men kan sikkert bli fullt der også. Jeg har alltid vært der på Obos-dagen, så mulig det er bedre nå som den har vært? Ellers anbefaler jeg markedet. Sørg for å ha vipps eller kontanter, bodene tar stort sett ikke kort. 

Anonymkode: 0f438...12e

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Markedet pleier være veldig koselig, med mye håndtverk og hjemmebakst osv. Og i fine omgivelser. Største problemet der er transporten, pleier bli stappfulle busser og vanskelig å komme med. Vet ikke hvordan det er med parkering, men kan sikkert bli fullt der også. Jeg har alltid vært der på Obos-dagen, så mulig det er bedre nå som den har vært? Ellers anbefaler jeg markedet. Sørg for å ha vipps eller kontanter, bodene tar stort sett ikke kort. 

Takk for svar!  Ja håper mange benyttet seg av obos dagen -det er så kjipt når det er altfor mye folk og du ikke kommer dg til bodne engang.. Vi skal ta buss - spent på hvor mye fint jeg får med meg hjem da!

Skrevet
1 hour ago, Tonjemor74 said:

Takk for svar!  Ja håper mange benyttet seg av obos dagen -det er så kjipt når det er altfor mye folk og du ikke kommer dg til bodne engang.. Vi skal ta buss - spent på hvor mye fint jeg får med meg hjem da!

Selv på Obos-dagen har jeg ikke opplevd at det har vært så mye trengsel at man ikke kommer til bodene, litt kø kan det selvsagt være. Men bussen har pleid å være hovedproblemet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...