Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en sydentur til en i familien. Vedkommende skal få det i julegave. Men noen tips til hvordan «pakke inn» dette på en morsom måte? 

Anonymkode: 23580...e4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ga spahotell i gave til samboeren en gang. Da fant jeg et bilde på google med to personer på spa, fant et bilde av ham og et bilde av meg på kamerarullen, og redigerte inn ansiktene våre. Skrev hva gaven var på baksiden av bildet Virket som han likte det 😅

Anonymkode: bb5bb...e99

Skrevet

Hva med å finne ting man trenger til en sydentur og legge i en eske eller en bag og la dem gjette hva som er gaven? F.eks. solbriller, flip flop'er, solkrem, badehåndkle, kanskje finner du noen mynter fra landet de skal til, badebukse etc. 

Skrevet

Pakke inn med skjerf og votter og posekakao og brev inni med skikkelig vinterkort hvor det står du er invitert på tur, og lenger ned i liten skrift at det blir heldigvis ikke ski men syden! 

Anonymkode: f88c0...1cc

Skrevet

En feriereise er en fin gave som ikke trenger akkompagneres av alskens ræl og harry påfunn. 

Anonymkode: 02cee...040

Skrevet

Putt den i en konvolutt og gi henne. Oppfinnsomme gaveinnpakninger er grusomme og du kan risikere at hun blir sur av å holde på med dette.

Anonymkode: 80311...360

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.12.2023 den 15.13):

Har kjøpt en sydentur til en i familien. Vedkommende skal få det i julegave. Men noen tips til hvordan «pakke inn» dette på en morsom måte? 

Anonymkode: 23580...e4f

Så flott presang🤗Lag en slagd rebus hvor ordet sydentur kommer frem. Feks bilde av  en sy(nål) + d +  en + bilde av t(i}ur 

Skrevet

Ungene mine fikk reiser til jul i fjor. Siden det er gøy med pakke under treet kjøpte jeg et billig puslespill som de måtte pusle (baksiden opp) for å lese hva gaven var. Stor stas for unga og relativt enkelt å gjennomføre 😅

Anonymkode: 8eb3c...a3f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...