AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #1 Skrevet 8. desember 2023 Opplevde noe veldig uvanlig i dag! Jeg (voksen mann) hilste høflig på en voksen dame (bekjent) som gikk rett forbi meg. Jeg sa "Hei!" til henne klart og tydelig og så på henne. Hun hadde hendene sine (iallefall den ene hånden) over ansiktet sitt (som at jeg ikke skulle se hvem det var) mens hun gikk forbi og oppførte seg som om jeg ikke eksisterte (verdt 0, liksom), så ikke på meg mens hun hadde hendene sine over ansiktet sitt mens hun gikk bare forbi som om jeg ikke var der i hele tatt. Er dette normalt? Noen som har opplevd noe så sært? Meg eller hun det er noe galt med? Var kanskje berre 2 meter fra hverandre! Anonymkode: 82107...f6a
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #2 Skrevet 8. desember 2023 Det var merkelig, men høres mer ut som det var henne enn deg. Kanskje hun slet med noe personlig? Eller kroppslig? Feks blåmerke, tannpine etc.. Idag hadde jeg e vanskelig legetime kl 12. Noe jeg har gruet meg til, og har tenkt lenge og mye på. Hodet mitt har ikke vært på plass de siste dagene. Idag på morran hadde jeg ett ærend, og her møter jeg en bekjent.. jeg hørte ikke at hun sa hei, eller var det i det hele tatt, før hun sa navnet mitt og tok meg skulderen min. Hadde ikke enset henne. Hun fikk ett forvirret hei. Så det er fort gjort å være i egne tanker og ikke se omverden eller vil snakke med noen.. Anonymkode: 1ab73...156 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #3 Skrevet 8. desember 2023 Hun som er rar. Jeg har slike naboer. Gjemmer seg under hetta og hilser ikke tilbake. Ganske så uhøflig. Anonymkode: 268b9...a91 1
svartkatt Skrevet 8. desember 2023 #4 Skrevet 8. desember 2023 Hun kan ha vært i en annen verden. Du kan jo spørre henne en annen gang. 1
Daria Skrevet 8. desember 2023 #5 Skrevet 8. desember 2023 Du har vel en viss anelse om hva som er vanlig oppførsel, både for henne og mer generelt? Sannsynligvis var hun i sin egen verden av en eller annen grunn og la ikke merke til deg - folk som bevisst går inn for å unngå andre har gjerne litt mer diskret metoder enn en hånd foran ansiktet. Men vil du ha et sikkert svar, får du spørre henne. 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #6 Skrevet 8. desember 2023 Opplevde dette med en bekjent ('venninne' som nå påstår at hun er en nær venn av alle ting) en gang faktisk! Jeg ble helt satt ut, har ikke opplevd noe liknende før og føler at sånt bare skjer på film. Det var helt åpenbart at jeg kunne se at det var henne. Og siden den gang har hun bare latt som ingenting. Anonymkode: 8bfd7...b8d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #7 Skrevet 8. desember 2023 Noen har bare ikke lyst til å ha kontakt med noen av ulike grunner og det har sikkert ingenting med deg å gjøre, men om henne. Anonymkode: 5dbb8...0f1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #8 Skrevet 8. desember 2023 Hvis hun pleier å hilse, og du ikke har gjort noe som gjør at hun vil unngå deg (lagt an på henne eller noe annet upassende) så er det mest sannsynlig henne. Kanskje hun var på vei til eller fra en legetime og har fått dårlige nyheter, enten om seg selv eller noen nære. Kanskje hun akkurat har fått telefon om at en nærstående ligger på sykehus, eller må avlive kjæledyret sitt... Kranglet med kjæresten etc.. Kan være mange grunner til at hun ikke ønsket å hilse/slå av en prat der og da, som ikke nødvendigvis har noe som helst med deg å gjøre. Anonymkode: 54590...94a 1 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #9 Skrevet 8. desember 2023 Hun var nok bare kald og beskyttet ansiktet for kald vind. Ikke ta alt personlig. Det sagt så er det ikke alltid man er i humør til å hilse på bekjente ,eller i det hele tatt registrerer hvem det er når man er ute på farten. Uten at det heller har noe med deg å gjøre Anonymkode: fa9da...0e3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå