AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #1 Skrevet 8. desember 2023 Jeg spurte fastlegen om det, men han hadde ingen erfaring med det. Han skulle forhøre seg med sine kolleger. Er det forresten vanlig at fastleger ikke har samarbeid med psykiatere når det gjelder slike spørsmål? Jeg har forstått det sånn at min er overlatt til seg selv på dette området. Anonymkode: 5d485...752
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #2 Skrevet 8. desember 2023 Ja vanlig kombo Anonymkode: 34de3...1cd 1
Besina Skrevet 9. desember 2023 #3 Skrevet 9. desember 2023 Jeg har gått på begge samtidig, bipolar 2 (men mulig feil diagnose)
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #4 Skrevet 9. desember 2023 Bare å Google, helt vanlig å gå på disse samtidig i inn og utland. Anonymkode: 34de3...1cd
Perelandra Skrevet 10. desember 2023 #5 Skrevet 10. desember 2023 Tråden er ryddet for medisintips og innlegg av signert helsepersonell. Kjære trådstarter! Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Med vennlig hilsen Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg