AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #1 Skrevet 8. desember 2023 Jeg er superfortvila! Jeg har endelig klart å slutte å røyke. Har vært storrøyker i mange år. Men e-sigg/damp med mentolsmak har reddet meg 100%! (jada, vet damp ikke er helsefrembringende det heller, men absolutt MYE sunnere/bedre for helsen min enn vanlig røyk. Og ja - skal avvikle dampingen etterhvert også - men nå er for tidlig. Er bare 5 mnd siden jeg sluttet. Jeg orker ikke smaken av tobakk i e-juicen. Det smaker ikke godt, men minner meg om vanlig røyk, og det får hjernen til å "crave" vanlig røyk som jo gir mye større kick og beroligende behag i kroppen enn dampen gjør. Så jeg er livredd for å sprekke og begynne å røyke igjen.. (og nei -det er ikke bare å "ta seg sammen". det vet alle som har vært avhengig av nikotin - det er ekstremt vanedannende og hjernen jobber hardt for å få nikotin tilbake -og belønne med behag og ro i kroppen noen få minutter -som røyken jo ga meg.. Men damp med mentol har klart å holde meg unna røyk. Om også mentolsmaken blir forbudt -da begynner jeg å grine.. Jeg kan ikke bestille ekstreme mengder nå før 2024 pga økonomi. Kan bare kjøpe 6 flasker av gangen pr lønning. Noen som vet om også mentol blir forbudt som smak i e-juice? Og er e-juice med mentolsmak tilgjengelig i Sverige? Evnt; kan man bestille e-juice med mentolsmak fra annet land/netthandel - eller blir det også forbudt? Anonymkode: 7345d...07c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå