AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #1 Del Skrevet 8. desember 2023 Kjøpte nettopp ull laken fra ullnorge.no og veldig varmt og godt å ligge på. Anbefales 🙂 Anonymkode: 488d0...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #2 Del Skrevet 8. desember 2023 Hvem vil vel ha et laken som ikke kan vaskes på høy temperatur.. Anonymkode: 66b0a...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #3 Del Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvem vil vel ha et laken som ikke kan vaskes på høy temperatur.. Anonymkode: 66b0a...116 Det er bevegelse som tover ull, ikke temperatur. Anonymkode: 18205...6c9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #4 Del Skrevet 8. desember 2023 Fin reklame. Anonymkode: 27d02...81e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #5 Del Skrevet 8. desember 2023 Ligger det under ett annet laken da? Jeg har flanell laken fra Høie og det er også utrolig deilig og varmt nå om vinteren😃 Med en ordentlig god dun dyne også så er det en helt ny verden! Dyna var viktigere enn lakenet da. Sikkert godt med ett ullaken under flanell lakenet også.. Anonymkode: 92baa...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #6 Del Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ligger det under ett annet laken da? Jeg har flanell laken fra Høie og det er også utrolig deilig og varmt nå om vinteren😃 Med en ordentlig god dun dyne også så er det en helt ny verden! Dyna var viktigere enn lakenet da. Sikkert godt med ett ullaken under flanell lakenet også.. Anonymkode: 92baa...ed3 Det står at man kan ligge rett på ull lakenet for best effekt, men jeg prøver med laken over først og fungerer fint det 🙂 Godt og varmt. Det finnes også ulldyne og overmadrass osv.. Anonymkode: 488d0...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #7 Del Skrevet 3. januar 2024 Etter noen uker med nytt ullaken så snur jeg ikke, denne varmer godt om vinteren 🙂 Anonymkode: 488d0...811 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå