Gjest Mr. Ron Skrevet 8. desember 2023 #1 Skrevet 8. desember 2023 Ja, gaven du ønsker deg fra din kjære kan være utstyr eller handlinger - kanskje noe du ikke får til vanlig. Mitt ønske er; Bli bundet på hender og føtter, for deretter å bli sugd tom (gjerne et gavekort på antall ganger)🤗
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #2 Skrevet 8. desember 2023 Ønsker meg ikke den type gaver, jeg er ikke ei hore. Anonymkode: ffb3b...715 1 1
Gjest Mr. Ron Skrevet 8. desember 2023 #3 Skrevet 8. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ønsker meg ikke den type gaver, jeg er ikke ei hore. Anonymkode: ffb3b...715 Ps. Gaven skulle gis og utføres av henne (min kone), selvfølgelig.🙄 Endret 8. desember 2023 av Mr. Ron
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #4 Skrevet 8. desember 2023 Jeg ønsker meg nærhet og romantikk. Ønsker at han planlegger og tar initiativ til en helaften med bare kos. Anonymkode: 30f6b...ec8 1
Frkego Skrevet 8. desember 2023 #5 Skrevet 8. desember 2023 Ønsker meg en hotellhelg med mannen. Trenger ikke å dra langt, bare vi får en helg helg sammen uten barn og huslige plikter. Sjekke inn på ettermiddagen, ha sex, ut å spise, tilbake til hotellet hvor vi har sex frem til vi sovner, hotellfrokost, sex hele formiddagen før vi shopper, spiser og drar på kino, sex frem til vi sovner, hotellfrokost, så sex frem til utsjekk. Gjerne at han overrasker med noe nytt leketøy eller sexy undertøy til meg. Dette har vi gjort et par ganger tidligere, men da bare én natt. Det har resultert i noen av de beste sexopplevelsene vi har hatt sammen.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #6 Skrevet 8. desember 2023 Det hadde jo vært veldig sexy, med hotell opphold (på et skikkelig fint hotell) enten i byen man bor i, eller i en av stor byene i europa, med spa. Og ultra sexy undertøy (ikke glorete, ikke min smak). Kan, fint også ha med en fin/sexy eller koste morgenkåpe.. Sier aldri neitakk til nye sexleketøy eller Anonymkode: 7a89c...e5a
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #7 Skrevet 8. desember 2023 Mr. Ron skrev (3 timer siden): Ja, gaven du ønsker deg fra din kjære kan være utstyr eller handlinger - kanskje noe du ikke får til vanlig. Mitt ønske er; Bli bundet på hender og føtter, for deretter å bli sugd tom (gjerne et gavekort på antall ganger)🤗 Jeg ønsker meg de sykeste orgasmer, gitt av min kjære🙈🤩😅 Anonymkode: 2ae4b...03d
SlemUlv Skrevet 8. desember 2023 #8 Skrevet 8. desember 2023 Ønsker meg alltid kvalitetstid med Kjære. Hvor vi begge er så friske som vi kan være.. ler.
Irak Skrevet 8. desember 2023 #9 Skrevet 8. desember 2023 Har så mange ønsker så det er vanskelig og velge i grunn 😝. Hadde vært fint å få lov til å velge fra øverste hylle 😉. Da hadde jeg blitt hoppende glad 🙌
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #10 Skrevet 8. desember 2023 Det jeg ønsker meg er at hun kommer hjem med en deilig ung dame som jeg kan knulle mens hun ser på. Anonymkode: 16b7c...6d1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #11 Skrevet 8. desember 2023 En romantisk weekend med spa på et fint sted🥰 Anonymkode: 6e807...52a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå