Gå til innhold

Svømming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått tilbud om barne svømming i den kommunen vi bor i. Svømmingen er til barn født 2017 til 2020. Min niese som bor i nabo kommunen har ikke mulighet til svømming. Det finnes ingen svømming til barn der. Hun har kjempe lyst å dra på svømmekurs med barna mine. Men problemet er at hun er født i 2016. 

Kan jeg melde henne på? Eller blir dette feil??

Anonymkode: 59d3b...6e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi har fått tilbud om barne svømming i den kommunen vi bor i. Svømmingen er til barn født 2017 til 2020. Min niese som bor i nabo kommunen har ikke mulighet til svømming. Det finnes ingen svømming til barn der. Hun har kjempe lyst å dra på svømmekurs med barna mine. Men problemet er at hun er født i 2016. 

Du ringer og spør! Djeezuz

Anonymkode: 88c99...d48

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er et tilbud for barn født mellom 2017-2020 i den kommunen. Går hun under noe av det? Nei, da blir det helt feil å melde på.

Anonymkode: 54489...705

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun bor ikke i kommunen som har dette tilbudet til sine innbyggere og er for gammel.

Svaret sier vel seg selv.....

Men du kan jo kontakte de og spørre om hun kan få være med hvis det er ledige plasser ved kurs-start, mot at du dekker kostnaden for henne.

Anonymkode: f5378...acf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hun bor ikke i kommunen som har dette tilbudet til sine innbyggere og er for gammel.

Svaret sier vel seg selv.....

Men du kan jo kontakte de og spørre om hun kan få være med hvis det er ledige plasser ved kurs-start, mot at du dekker kostnaden for henne.

Anonymkode: f5378...acf

Ja selvfølgelig skal vi betale for henne.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 8.12.2023 den 11.52):

Dette er ikke verre enn å ringe og spørre. Har dere selv barn som skal på den svømminga? Da er det lettere å spørre om din niese kan være med, selv om hun er ett år eldre enn de eldste. Hvis hun bor i en liten kommune hvor det er "bygde-sentrum", og ikke stort mer, mens dere bor i en stor kommune/by ved siden av er det kanskje også en mulighet.

Men først og fremst: Ring arrangørene og spør om det er mulig. Er det ikke mulig for henne på det kurset, så spør du om de har noe tilsvarende for barn født i 2016

Endret av Millimani
Skrevet

Jeg synes det er frekt å melde henne på uten å spørre og potensielt ta plassen fra et barn i riktig årskull og riktig kommune. Men det er aldri feil å spørre. Har de ledig plass, så kan det være hun får være med. Gøy og nyttig med svømming, og dumt de ikke har tilbudet alle steder! 

Anonymkode: 1caa0...ad0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...