AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #1 Skrevet 8. desember 2023 Min mann og jeg er midt i 20 åra. Har hatt det fint seksuelt og er av den litt eksperimentelle typen. Her om dagen var vi i det hjørnet. Etter å teaset han lenge, kom han med lyder jeg aldri har hørt så intenst tidligere og so kom noen voldsomme rykninger som varte en god stund da han fikk orgasme. Har ikke opplevd det så intenst hos han og følte han faktisk overgikk mine orgasmer. Andre som har opplevd dette og hvor vanlig er det? Vi lurer både jeg og min mann, han er og like forundret. Anonymkode: 73d34...7af
Fioljenta Skrevet 8. desember 2023 #2 Skrevet 8. desember 2023 Det skjer her også. Noen ganger kan jeg til og med bli misunnelig på hans orgasmer. Hvor vanlig det er, vet jeg ikke. Jeg tenker egentlig at det ikke så mye å si så lenge vi nyter. 🙂 Høres ut som om dere har mye å glede dere til!
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #3 Skrevet 8. desember 2023 "min mann" og midt i 20-åra? Du høres ut som en mann som prøver å være en ung kvinne, men ikke greier det. Anonymkode: a8047...ee5 10
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #4 Skrevet 8. desember 2023 Helt vanlig her. Min mann får alltid kraftige rykninger under orgasme. En stor fordel for meg, for det gjør det lett for meg å «henge meg på» og få orgasme samtidig. Det er også grunnen til at jeg foretrekker at han kommer inni meg og ikke bare spruter på magen e.l. For da får jo ikke jeg glede av orgasmene hans. Anonymkode: 1cbde...05a
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #5 Skrevet 8. desember 2023 Ut av det begrensede antallet menn jeg har vert med så har bare han ene hatt slike kraftige rykninger. Han spenner seg veldig og orgasmene varer mye lengre enn mange andre. Han har også etterdønninger opp til flere minutter etterpå. Det er noen skikkelige orgasmer han har. Merkelig nok er han ikke den med det høyeste libidoet, jeg hadde tenkt at en mann som fikk så deilige orgasmer ville ha det oftere? Men han er bare sånn midt på treet når det kommer til lyst. Anonymkode: 897e3...8f2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #6 Skrevet 8. desember 2023 Mistenker igjen dette for å være samme person som til stadighet skriver nye innlegg om intense orgasmer på typen og at dette egentlig bare er en runketråd. En som blir tent av å lese om andres orgasmer… Ja, slike orgasmer er like vanlige som orgasmer hvor man stivner til, stønner, er stille, går i bro, soner ut, hyler og alle andre orgasmereaksjoner. Hva har det egentlig å si om det er vanlig eller ikke? Hvordan man reagerer på orgasme er individuelt og varierer fra orgasme til orgasme. Så lenge det er godt og man ikke skader noen så er det ganske uviktig hvorvidt det er normalt eller ikke. I min bok er dette så absolutt en helt normal måte å få orgasme på. Anonymkode: a72ba...d14 4 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #7 Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): "min mann" og midt i 20-åra? Du høres ut som en mann som prøver å være en ung kvinne, men ikke greier det. Anonymkode: a8047...ee5 Er nok ingen mann nei Anonymkode: 73d34...7af 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #8 Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Mistenker igjen dette for å være samme person som til stadighet skriver nye innlegg om intense orgasmer på typen og at dette egentlig bare er en runketråd. En som blir tent av å lese om andres orgasmer… Ja, slike orgasmer er like vanlige som orgasmer hvor man stivner til, stønner, er stille, går i bro, soner ut, hyler og alle andre orgasmereaksjoner. Hva har det egentlig å si om det er vanlig eller ikke? Hvordan man reagerer på orgasme er individuelt og varierer fra orgasme til orgasme. Så lenge det er godt og man ikke skader noen så er det ganske uviktig hvorvidt det er normalt eller ikke. I min bok er dette så absolutt en helt normal måte å få orgasme på. Anonymkode: a72ba...d14 Det kjenner jeg ikke til. Er for meg helt naturlig å stille et sånt spørsmål her. Er ikke for annet enn at det er en ny reaksjon vi ikke har opplevd tidligere. Fint å høre andres reaksjon og opplevelse av orgasme. Det er snakket frem at menns orgasme er et lite pust i forhold til kvinnens. Men slik opplever ikke vi det. Anonymkode: 73d34...7af
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #9 Skrevet 8. desember 2023 Fioljenta skrev (2 timer siden): Det skjer her også. Noen ganger kan jeg til og med bli misunnelig på hans orgasmer. Hvor vanlig det er, vet jeg ikke. Jeg tenker egentlig at det ikke så mye å si så lenge vi nyter. 🙂 Høres ut som om dere har mye å glede dere til! Høres ganske likt ut for din og min mann. Sant det og ble selv veldig glad og litt misunnelig kjenner jeg. Håper dette vedvarer😊 Anonymkode: 73d34...7af
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #10 Skrevet 8. desember 2023 Vært borti noen sånne ja. Anonymkode: 4ac78...3d0
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #11 Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ut av det begrensede antallet menn jeg har vert med så har bare han ene hatt slike kraftige rykninger. Han spenner seg veldig og orgasmene varer mye lengre enn mange andre. Han har også etterdønninger opp til flere minutter etterpå. Det er noen skikkelige orgasmer han har. Merkelig nok er han ikke den med det høyeste libidoet, jeg hadde tenkt at en mann som fikk så deilige orgasmer ville ha det oftere? Men han er bare sånn midt på treet når det kommer til lyst. Anonymkode: 897e3...8f2 Høres ut til at både du og han er veldig heldige. Ja, litt merkelig at libido hos han ikke er så sterkt, med så sterk nytelse han har, men vi er forskjellige. Min mann vil mye oftere etter hans mye sterkere orgasme. Det har økt min manns libido, helt klart Anonymkode: 73d34...7af
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #12 Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er nok ingen mann nei Anonymkode: 73d34...7af Var det bra eller? Ts Anonymkode: 73d34...7af
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #13 Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ut av det begrensede antallet menn jeg har vert med så har bare han ene hatt slike kraftige rykninger. Han spenner seg veldig og orgasmene varer mye lengre enn mange andre. Han har også etterdønninger opp til flere minutter etterpå. Det er noen skikkelige orgasmer han har. Merkelig nok er han ikke den med det høyeste libidoet, jeg hadde tenkt at en mann som fikk så deilige orgasmer ville ha det oftere? Men han er bare sånn midt på treet når det kommer til lyst. Anonymkode: 897e3...8f2 Sånn er min samboer også. Hans orgasmer virker fantastiske, og minner om de aller største og mest intense av mine, hvor jeg bokstavelig talt ser stjerner, svimler og kroppen dirrer lenge etterpå. Jeg får ikke de så ofte, men han får sine omtrent hver gang. Han har heller ikke det ivrigste libidoet. Han vil ha sex ca ukentlig, og har ingen sexliv utenom, ikke med seg selv heller (er det vanlig...? Jeg har sex med meg selv flere ganger i uka, men han føler verken behov eller tenker på det, sier han). Anonymkode: 9e83c...e1d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #14 Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sånn er min samboer også. Hans orgasmer virker fantastiske, og minner om de aller største og mest intense av mine, hvor jeg bokstavelig talt ser stjerner, svimler og kroppen dirrer lenge etterpå. Jeg får ikke de så ofte, men han får sine omtrent hver gang. Han har heller ikke det ivrigste libidoet. Han vil ha sex ca ukentlig, og har ingen sexliv utenom, ikke med seg selv heller (er det vanlig...? Jeg har sex med meg selv flere ganger i uka, men han føler verken behov eller tenker på det, sier han). Anonymkode: 9e83c...e1d Ja, min manns også, helt fantastiske orgasmer, men opplevde det enda sterkere etter lang teasing. Han og svimler og ser stjerner og kroppen hans dirrer og rykker voldsomt, faktisk lange etterdønninger etter orgasmen er over. Min og opplever det hver gang vi har tid til teasing, men ganske heftige uten også. Min har litt sex med seg selv, men vi er ganske på, 3-5 ganger i uken. Hans lyst økte etter hans opplevelse av sterkere orgasmer. Jeg og onanerer og har sex med meg selv, veldig lysten🙈 Anonymkode: 73d34...7af
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #15 Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, min manns også, helt fantastiske orgasmer, men opplevde det enda sterkere etter lang teasing. Han og svimler og ser stjerner og kroppen hans dirrer og rykker voldsomt, faktisk lange etterdønninger etter orgasmen er over. Min og opplever det hver gang vi har tid til teasing, men ganske heftige uten også. Min har litt sex med seg selv, men vi er ganske på, 3-5 ganger i uken. Hans lyst økte etter hans opplevelse av sterkere orgasmer. Jeg og onanerer og har sex med meg selv, veldig lysten🙈 Anonymkode: 73d34...7af Teasing må til for å gjøre at det skal bli helt ekstremt, men også her er orgasmene større enn noen annen mann jeg har vært med, selv uten teasing. Min samboer kan bli med på leken om jeg inviterer oftere, men jeg trives med sex ei gang i uka, og så liker jeg godt å ordne meg selv utenom. Så libidoet hans er langt mer dovent enn hos din mann, på tross av de intense orgasmene. Jeg tror de er så intense at de varer hele uka 😄 Anonymkode: 9e83c...e1d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #16 Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ja, min manns også, helt fantastiske orgasmer, men opplevde det enda sterkere etter lang teasing. Han og svimler og ser stjerner og kroppen hans dirrer og rykker voldsomt, faktisk lange etterdønninger etter orgasmen er over. Min og opplever det hver gang vi har tid til teasing, men ganske heftige uten også. Min har litt sex med seg selv, men vi er ganske på, 3-5 ganger i uken. Hans lyst økte etter hans opplevelse av sterkere orgasmer. Jeg og onanerer og har sex med meg selv, veldig lysten🙈 Anonymkode: 73d34...7af Jeg onanerer mer når jeg er i et forhold enn når jeg er singel. Men som samboer onanerer jeg veldig sjelden siden jeg har sex hver dag. De gangene jeg onanerer når jeg har samboer er når han egentlig ikke tilfredsstiller meg. Sex er godt uansett som regel, men når jeg ikke får orgasme bygger det seg opp et behov for å få utløp for det. Han jeg er sammen med nå tilfredsstiller meg på alle tenkelige seksuelle vis, og jeg har behov for å onanere fordi vi ikke ser hverandre hver dag. Anonymkode: 8518f...778
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #17 Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres ut til at både du og han er veldig heldige. Ja, litt merkelig at libido hos han ikke er så sterkt, med så sterk nytelse han har, men vi er forskjellige. Min mann vil mye oftere etter hans mye sterkere orgasme. Det har økt min manns libido, helt klart Anonymkode: 73d34...7af AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånn er min samboer også. Hans orgasmer virker fantastiske, og minner om de aller største og mest intense av mine, hvor jeg bokstavelig talt ser stjerner, svimler og kroppen dirrer lenge etterpå. Jeg får ikke de så ofte, men han får sine omtrent hver gang. Han har heller ikke det ivrigste libidoet. Han vil ha sex ca ukentlig, og har ingen sexliv utenom, ikke med seg selv heller (er det vanlig...? Jeg har sex med meg selv flere ganger i uka, men han føler verken behov eller tenker på det, sier han). Anonymkode: 9e83c...e1d Da er mennene deres omtrent som meg. Jeg har også svak libido. Kan ikke huske sist jeg var kåt og onanerer aldri. Men jeg får kraftige orgasmer så godt som under hvert samleie. Min mann tror meg ikke på at jeg ikke har lyst på forhånd, siden jeg får orgasme. Men det ser ikke ut til å ha noen sammenheng. Anonymkode: 1cbde...05a
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #18 Skrevet 8. desember 2023 Har opplevd det med en av partnerne jeg har hatt. Jeg tror det er fordi han slapp seg løs og var 100% i kontakt med kroppen sin, mens andre jeg har vært med har forholdt seg til sex mer mekanisk Anonymkode: 8ede9...3cd
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #19 Skrevet 8. desember 2023 Jeg får sånn ganske ofte, jeg trodde det var vanlig, men første gang dama hadde opplevd det Anonymkode: a4689...0f9
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #20 Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg får sånn ganske ofte, jeg trodde det var vanlig, men første gang dama hadde opplevd det Anonymkode: a4689...0f9 Kult, høres ut til at endel som opplever det, mens andre igjen ikke gjør det. Anonymkode: 73d34...7af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå