AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #1 Skrevet 8. desember 2023 Har fått knall rødt øre som verker/svir litt.Hatt det i en stund og hatt litt feber. Noen som vet hva det kan være? Huden er helt rød. Ikke noe forandring på shampoo eller balsam. Trodde det bare var allergi men er bare ett øre. Tenkte også på sopp men da skulle det vell luktet? Ingen kul bare rødt , tørt og litt hovent. Har ikke vondt inne øret bare ute. Har sykt helseangst så liker ikke gå til legen men nå er jeg vært syk enstund så vurdere om jeg må gå. Er vell ikke noe farlig? Noe jeg kan gjøre får og få det bort? Sluttet å vaske toppen av hode med balsam kan det være det? Bruker briller så kanskje gnagsår som er småbetent? Anonymkode: fd700...5be
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #2 Skrevet 8. desember 2023 Pleier å ha varmt øre innimellom jeg også, tar litt papir med kaldt vann på og presser på øret, det hjelper og rødheten og varme går ned. Anonymkode: f7cac...790
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #3 Skrevet 8. desember 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Pleier å ha varmt øre innimellom jeg også, tar litt papir med kaldt vann på og presser på øret, det hjelper og rødheten og varme går ned. Anonymkode: f7cac...790 Hatt dette lenge med feber tviler på kaldt vann vill gjøre noe🤪 Anonymkode: fd700...5be 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #4 Skrevet 9. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hatt dette lenge med feber tviler på kaldt vann vill gjøre noe🤪 Anonymkode: fd700...5be Da får du ta en tur til legen da. Anonymkode: f7cac...790
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #5 Skrevet 9. desember 2023 Ørebetennelse? Anonymkode: a0826...1ff
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #6 Skrevet 9. desember 2023 Høres ut som en betennelse Anonymkode: 0206b...a56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå