Gå til innhold

Kan jeg bare dra til sex og samfunn og ha gynekologundersøkelse? Koster jo 2000 for vanlig gynekolog?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 21 og skjønner virkelig ikke hva jeg har. Er oransje utflod midt i syklusen?? Har gått på kur mot både bak vag og sopp fordi jeg klødde mye og hadde mye utflod, men null fiskelukt eller cottage cheese-konsistens, så skjønner virkelig ikke hva jeg har??? Nå klør det nesten ikke, men begynt å få oransje utflod? Ææææ 

Anonymkode: 7cd1c...caa

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er 21 og skjønner virkelig ikke hva jeg har. Er oransje utflod midt i syklusen?? Har gått på kur mot både bak vag og sopp fordi jeg klødde mye og hadde mye utflod, men null fiskelukt eller cottage cheese-konsistens, så skjønner virkelig ikke hva jeg har??? Nå klør det nesten ikke, men begynt å få oransje utflod? Ææææ 

Dra til legen din å be om henvisning til gynekolog. 

Anonymkode: c10f1...fe1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dra til legen din å be om henvisning til gynekolog. 

Har ikke fastlege der jeg er i ferien:(

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Privat gynekolog da? Ja, koster litt mer, men hvis det er krise og du vil ha hjelp fort får du time fort..

Anonymkode: 9c7da...aeb

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da må du be om telefontime. Men kan det være at du har blødd / hatt litt sår også har blod blandet ser med utflod? 

Skrevet

Du kan bestille vanlig time hos fastlegen som foretar en GU, der de tar både celleprøver og bakterie prøver m.m

Om legen tenker dette må undersøkes nærmere vil han henvise deg til gyn poliklinikk. Alt dette er offentlig og gratis/ egenandel 

Anonymkode: 8c0ed...c70

Skrevet

Jeg fikk rosa utflod etter behandling for sopp. Tror slimhinnene mine ble litt irriterte. Ikke sikkert du har noen ting.

Anonymkode: f64a0...c74

• Hjerte 1
Skrevet

Ja siden du er under 25 kan du gå på sex og samfunn om du mistenker kjønnssykdom 

Anonymkode: 318be...ba6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...