AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #1 Skrevet 7. desember 2023 Er 21 og skjønner virkelig ikke hva jeg har. Er oransje utflod midt i syklusen?? Har gått på kur mot både bak vag og sopp fordi jeg klødde mye og hadde mye utflod, men null fiskelukt eller cottage cheese-konsistens, så skjønner virkelig ikke hva jeg har??? Nå klør det nesten ikke, men begynt å få oransje utflod? Ææææ Anonymkode: 7cd1c...caa
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #2 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er 21 og skjønner virkelig ikke hva jeg har. Er oransje utflod midt i syklusen?? Har gått på kur mot både bak vag og sopp fordi jeg klødde mye og hadde mye utflod, men null fiskelukt eller cottage cheese-konsistens, så skjønner virkelig ikke hva jeg har??? Nå klør det nesten ikke, men begynt å få oransje utflod? Ææææ Anonymkode: 7cd1c...caa Dra til legen din å be om henvisning til gynekolog. Anonymkode: c10f1...fe1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #3 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dra til legen din å be om henvisning til gynekolog. Anonymkode: c10f1...fe1 Har ikke fastlege der jeg er i ferien:( Anonymkode: 7cd1c...caa
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #4 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ikke fastlege der jeg er i ferien:( Anonymkode: 7cd1c...caa Privat gynekolog da? Ja, koster litt mer, men hvis det er krise og du vil ha hjelp fort får du time fort.. Anonymkode: 9c7da...aeb
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #5 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har ikke fastlege der jeg er i ferien:( Anonymkode: 7cd1c...caa Da må du be om telefontime. Men kan det være at du har blødd / hatt litt sår også har blod blandet ser med utflod? Anonymkode: c10f1...fe1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #6 Skrevet 7. desember 2023 Du kan bestille vanlig time hos fastlegen som foretar en GU, der de tar både celleprøver og bakterie prøver m.m Om legen tenker dette må undersøkes nærmere vil han henvise deg til gyn poliklinikk. Alt dette er offentlig og gratis/ egenandel Anonymkode: 8c0ed...c70
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #7 Skrevet 7. desember 2023 Jeg fikk rosa utflod etter behandling for sopp. Tror slimhinnene mine ble litt irriterte. Ikke sikkert du har noen ting. Anonymkode: f64a0...c74 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2023 #8 Skrevet 8. desember 2023 Ja siden du er under 25 kan du gå på sex og samfunn om du mistenker kjønnssykdom Anonymkode: 318be...ba6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå